Η διάθεση για ταξίδια το 2023 θα είναι ισχυρότερη από τις ανησυχίες περί του αυξανόμενου πληθωρισμού, σύμφωνα με την έκθεση της SiteMinder «The Changing Traveler Report 2022». Το γεγονός αυτό, προσφέρει στα ξενοδοχεία και καταλύματα την ευκαιρία να δημιουργήσουν περισσότερα έσοδα ανά κράτηση, επισημαίνει η έκθεση.
Η έκθεση, η οποία βασίζεται σε έρευνα σε δείγμα 8.000 καταναλωτών από 10 χώρες σχετικά με τις ταξιδιωτικές τους προτιμήσεις, αποκαλύπτει ότι η τάση για bleisure, που συνδυάζει απομακρυσμένη εργασία με ταξίδι αναψυχής, θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και τη νέα χρονιά.
Παρουσιάζει δε πέντε τάσεις που θα είναι εμφανείς το 2023, ανάμεσα στις οποίες είναι ότι οι ταξιδιώτες οι οποίοι επιθυμούν απόλυτα να ταξιδέψουν προτίθενται επίσης να δαπανήσουν περισσότερα για τις εμπειρίες διακοπών τους.
Άλλη σημαντική τάση θα είναι η ψηφιακή επιρροή, με αποτέλεσμα μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία και οι δυνατότητες για ψηφιακές πωλήσεις σε πολλαπλά κανάλια να φέρουν τις επιθυμητές πωλήσεις. Κατά μέσο όρο, περισσότερα από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων ήταν ανοικτοί στη διαδικτυακή διαφήμιση.
Η εμπειρία των απευθείας κρατήσεων, ωστόσο, παραμένει κρίσιμης σημασίας. Μια αξιόπιστη και βελτιωμένη ιστοσελίδα που ενσωματώνει μια εύχρηστη διαδικτυακή λειτουργία κρατήσεων, θα πρέπει επίσης να προσφέρει εύκολες αγορές επιπλέον υπηρεσιών, μια γρήγορη διαδικασία κράτησης και μια ασφαλή λειτουργία πληρωμών, σύμφωνα με την έκθεση.
Τελικά, η εμπειρία επισκέπτη παραμένει πολύ σημαντική. Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να έχουν το χρόνο και την ελευθερία να φροντίζουν προσωπικά τους επισκέπτες. Οι ταξιδιώτες που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία προτίθενται επίσης να κάνουν υποχωρήσεις όσον αφορά την ανθρώπινη επαφή, όμως η χρήση της τεχνολογίας θα πρέπει να αξιοποιείται μόνο συμπληρωματικά στη διαχείριση των χρονοβόρων εργασιών ώστε να προσφέρεται καλύτερη υπηρεσία.
Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα, όσοι κάνουν bleisure προτιμούν σύγχρονα ξενοδοχεία με ψηφιακές υποδομές όπως το γρήγορο WiFi.