To 75% των ταξιδιωτών από την ευρύτερη περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού προτίθενται να ταξιδέψουν όσο το δυνατόν περισσότερο στο άμεσο μέλλον, με το 30%-60% να ταξιδεύουν ήδη περισσότερο και να δαπανούν περισσότερα στις διακοπές τους σε σχέση με την περίοδο προ πανδημίας.
Μάλιστα, το βασικό κίνητρο για ταξίδια, για το 48%, είναι η ξεκούραση, η ξεγνοιασιά και η χαλάρωση.
Αυτά προκύπτουν από τα πιο πρόσφατα ευρήματα μελέτης των Google και Kantar η οποία παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στο WiT Singapore 2022 από την επικεφαλής ταξιδίων της Google στην περιοχή APAC, Hermione Joye.
Η μελέτη εντόπισε τέσσερα αρχέτυπα ταξιδιωτών στην εποχή μετά τη πανδημία...
Remote value seekers (32%):
-Ταξιδιώτες εσωτερικού που αναζητούν οικονομικές αποδράσεις
-Αναζητούν την εξερεύνηση στην ύπαιθρο με φίλους και μέλη της οικογένειας
-Η χαλάρωση είναι η απόλυτη προτεραιότητά τους
Urban Traditionalists (27%):
-πρόθυμοι αλλά και προσεκτικά στα ταξίδια
-αναζητούν ταξίδια σε διεθνή αστικά κέντρα για διακοπές δραστηριοτήτων
Luxury Loyalists (25%):
-Οι πελάτες με το μεγαλύτερο value
-To κομμάτι της αγοράς με το μεγαλύτερο loyalty
-Μπορούν να ενισχύσουν το brand σας μέσα από συστηματική διαδραστικότητα με τον ψηφιακό κόσμο, ιδιαίτερα στις πλατφόρμες βίντεο
Eco-minded Families (17%):
-Έχουν ως προτεραιότητα τον προϋπολογισμό των διακοπών
-Προτιμούν τη φύση και παρόχους με υπηρεσίες ταξιδίων φιλικές στο περιβάλλον
Σε σύγκριση με την περίοδο πριν από τον Covid, οι ταξιδιώτες πολυτελείας παρουσίασαν άνοδο σε όλες τις κύριες συνήθειες ταξιδιωτικών δαπανών. Είναι 35% πιο πιθανό να ξοδέψουν περισσότερα σε σχέση με την εποχή προ-Covid, όταν πρόκειται για «ταξίδια εκδίκησης» (revenge travel). Η «εκλεπτυσμένη πολυτέλεια» είναι 220% πιο πιθανό να αποτελέσει το βασικότερο κίνητρο για ταξίδια σε σύγκριση με πριν. Είναι 70% πιο πιθανό να προσλάβουν κάποιον για να τους βοηθήσει στον προγραμματισμό και την κράτηση ταξιδιών (34%) και έχουν 30% περισσότερες πιθανότητες να κάνουν κράτηση μόνο στον ίδιο πάροχο.