To 56% των Αμερικανών μεταβαίνουν στο αεροδρόμιο χωρίς να έχουν αποφασίσει τον προορισμό του ταξιδιού τους και αποφασίζουν για αυτόν την τελευταία στιγμή.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Skyscanner που διεξήχθη σε συνεργασία με την ψυχολόγο Emma Kenny που ειδικεύεται στη μελέτη των αυθόρμητων ταξιδιών.
Σύμφωνα με την έρευνα, η πανδημία περιόρισε δραστικά την τάση των ανθρώπων να λειτουργούν με αυθορμητισμό. Μόλις όμως η κρίση εξομαλύνθηκε, 75% των ταξιδιωτών επιθυμούν να είναι πιο αυθόρμητοι στα ταξίδια και το 46% θεωρεί τα ταξίδια μια πλευρά της ζωής όπου αυτοσχεδιάζουν περισσότερο.
Ο αντίκτυπος της πανδημίας και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί αναθέρμαναν τη διάθεση για αυθόρμητα ταξίδια, με τα τρία τέταρτα των Αμερικανών να αναφέρουν ότι όλα όσα συνέβησαν τα περασμένα 2,5 χρόνια τους έκαναν να επιθυμούν να είναι πιο αυθόρμητοι, δήλωσε η ειδικός προορισμών και παγκόσμιων τάσεων της Skyscanner, Laura Lindsay.
Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με τις διαδικτυακές αγορές. Η κ. Lindsay σημειώνει ότι ο προορισμός με το μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων από τους Αμερικανούς ταξιδιώτες στη Skyscanner είναι το «παντού» και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι σε γενικές γραμμές οι ταξιδιώτες βρίσκουν πολύ ευνοϊκές προσφορές για τα εισιτήρια επιστροφής τους, τόσο στα διεθνή όσο και στα ταξίδια εσωτερικού.