Τουρισμός: «Οι πιο σημαντικοί μας πελάτες είναι οι εργαζόμενοί μας» - Μόνο έτσι θα διατηρηθούν οι εργαζόμενοι στον τουρισμό

27-10-22 | ΤΑΣΕΙΣ

To brading των εργοδοτών στον τουρισμό προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον το τελευταίο διάστημα, ως ένας τρόπος διαχείρισης των ελλείψεων της βιομηχανίας σε ικανά στελέχη.

Σε εκδήλωση που διοργάνωσε το Αυστριακό Travel Industry Club αυτή την εβδομάδα στο λογοτεχνικό και καλλιτεχνικό καφέ της Βιέννης  Καφέ Μουζέουμ, με επίκεντρο το «Employer Branding», οι ειδικοί συζήτησαν την ανάγκη να αντιμετωπίζονται οι εργαζόμενοι ως πελάτες, δηλαδή να βρίσκονται στο κέντρο των αποφάσεων των επιχειρήσεων.

Η ταξιδιωτική βιομηχανία χρειάζεται να δώσει μεγαλύτερη προσοχή στις προσδοκίες των εργαζομένων της προκειμένου να προσφέρει ανταγωνιστικές θέσεις εργασίας και αποζημίωσης. Επιπλέον, θα πρέπει να αυξηθούν οι προσπάθειες εκπαίδευσης και διατήρησης προσωπικού.

Ο επικεφαλής του εμπορικού σωματείου vida, Berend Tusch, βλέπει τον εαυτό του πλέον όχι ως απλό εκπρόσωπο των εργαζομένων του κλάδου, αλλά και ως πρεσβευτή ολόκληρης της βιομηχανίας.

Ένα από τα προβλήματα που εντοπίστηκαν από τις συζητήσεις ήταν το γεγονός ότι γνωρίζουμε ελάχιστα για τις επιθυμίες και τις ανάγκες των εργαζομένων, δήλωσε ο εκπρόσωπος της Prodinger Tourismusberatung, Alexander Zerkowitz.

Ο κ. Tusch πρότεινε τη διεξαγωγή ερευνών σε τακτικά διαστήματα για την καταγραφή της ικανοποίησης των εργαζομένων αλλά και τη δημιουργία ενός είδους κατηγοριοποίησης των εταιριών, αντίστοιχης με τα αστέρια των ξενοδοχείων.

Τα χρήματα δεν είναι το παν, όμως όταν τα χρήματα είναι ελάχιστα, τίποτα δεν έχει νόημα, υπογράμμισαν οι συμμετέχοντες στην εκδήλωση. Περαιτέρω στοιχεία που θα συνθέτουν ένα ισορροπημένο πακέτο αποζημίωσης από τις εταιρίες προς τους εργαζομένους είναι η ατομική αίσθηση ισορροπίας μεταξύ εργασίας και ζωής, ένα μοντέλο εργασιακού χρόνου προσαρμοσμένο στις φάσεις της ζωής και η συμπερίληψη των αλλαγών αξιών.

Το μόττο ορισμένων διεθνών ξενοδοχειακών brand είναι «οι εργαζόμενοι σε πρώτο πλάνο», καθώς όσοι απασχολούνται στην απευθείας επαφή με τους επισκέπτες καθιστούν σημαντικό το εσωτερικό brand management. Οι ξενοδοχειακές αυτές επιχειρήσεις δίνουν έμφαση στη διαχείριση του προσωπικού με βάση το brand, με πρωτοβουλίες στη μορφή οργανικών δομών, συστημάτων στήριξης και εταιρικής κουλτούρας.

 

 

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!