Τουρισμός | «Επιδρομή» του δολαρίου στην Ευρώπη αυτό το χειμώνα – Αυξημένη η ζήτηση των Αμερικανών για Αθήνα

08-11-22 | ΤΑΣΕΙΣ

Το ισχυρό δολάριο των ΗΠΑ φαίνεται ότι έχει ιδιαίτερα ενισχυτική επίδραση στη ζήτηση των Αμερικανών για ταξίδια στην Ευρώπη κατά την επερχόμενη εορταστική περίοδο.

Σύμφωνα με έρευνα της Allianz Partners USA σε περισσότερα από 608.000 δρομολόγια που αφορούν την εορταστική ταξιδιωτική περίοδο, (ταξίδια με επιστροφή, με αναχώρηση από τις ΗΠΑ κατά την περίοδο 23 Νοεμβρίου 2022 έως 5 Ιανουαρίου 2023), το Λονδίνο συνεχίζει να κυριαρχεί στη ζήτηση και αποτελεί μακράν τον δημοφιλέστερο προορισμό πόλης για τους Αμερικανούς κατά την εορταστική περίοδο. Η ζήτηση για Λονδίνο είναι σχεδόν η διπλάσια από το δεύτερο δημοφιλέστερο προορισμό των Αμερικανών που είναι το Παρίσι, και στην τρίτη θέση εντοπίζεται η Μαδρίτη.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τέσσερις ευρωπαϊκές πόλεις, ανάμεσα στις 20 κορυφαίες, παρουσιάζουν τριψήφια αύξηση της ζήτησης για την ερχόμενη εορταστική περίοδο.

Η Λισαβόνα ανήκει στις 10 κορυφαίες ενώ η Αθήνα, η Κοπεγχάγη και η Στοκχόλμη σκαρφάλωσαν στην κατάταξη έως και 9 θέσεις έναντι της περυσινής.

Παρότι ο πληθωρισμός έχει εκτινάξει τις τιμές σχεδόν σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, οι ταξιδιώτες επωφελούνται από την αύξηση της αξίας του δολαρίου, αξιοποιούν την ισοτιμία με το ευρώ και τη λίρα και βλέπουν τους προϋπολογισμούς των διακοπών τους να ενισχύονται, δήλωσε ο διευθυντής εξωτερικής επικοινωνίας της Allianz Partners USA, Daniel Durazo.

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!