Στην 20η θέση της κατάταξης 60 χωρών με την καλύτερη φήμη τους για ταξίδια εμφανίζεται για το 2022 η Ελλάδα, σύμφωνα με τη σχετική λίστα που παρουσιάζει ο δείκτης Nation Brands Index 2022 της Anholt-Ipsos.
Ενώ οι περισσότερες χώρες, εξαιτίας των κρίσεων των τελευταίων χρόνων, υποχώρησαν από τις θέσεις της αντίστοιχης κατάταξης του 2021, η Ελλάδα σημείωσε βελτίωση κατά 1 θέση ανάμεσα στα υπόλοιπα brand χωρών.
Η ετήσια έρευνα διεξάγεται από το 2008 και συγκεντρώνει τις αντιλήψεις των ταξιδιωτών για χώρες από όλο τον κόσμο. Στην 15η έρευνα, η Γερμανία συνεχίζει για έκτη συνεχή χρονιά το σερί της πρώτης θέσης, ενώ στην εφετινή κατάταξη παρατηρούνται οι ακόλουθες αλλαγές σε σύγκριση με το 2021...
-Ο Καναδάς έπεσε στην τρίτη θέση, έπειτα από ρεκόρ που σημείωσε στην κατάταξη το 2021, έχοντας τη δεύτερη θέση.
-Η Ιαπωνία βρίσκεται φέτος στη δεύτερη θέση, για πρώτη φορά μετά το 2018.
-Το Ην. Βασίλειο, το οποίο ήταν δεύτερο στην κατάταξη του 2020 και πέμπτο στην κατάταξη του 2021, βρέθηκε φέτος στην έκτη θέση, ενώ η Γαλλία στην πέμπτη.
-Όπως ήταν αναμενόμενο, η Ρωσία έπεσε από την 27η θέση το 2021 στην 58η το 2022.
Ο δείκτης συνέλλεξε πάνω από 60.000 διαδικτυακές συνεντεύξεις με ενήλικες άνω των 18 ετών και η σχετική έρευνα διεξήχθη από τον Ιούλιο έως τον Αύγουστο του 2022.