Περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν μια πνευματική και συναισθηματική σύνδεση με τα ταξίδια τους, όπως ανέφερε στην έκθεση WTM του Λονδίνου ο κινηματογραφιστής και adventurer Levison Wood.
Οι άνθρωποι επιζητούν να νιώσουν καλά για το τι πέτυχαν μέσα από τα ταξίδια τους, για την ανατροφοδότηση από αυτά, επισήμανε.
Μίλησε για ιδιαίτερες διαδρομές που ακολούθησε στη Συρία, στο Ιράκ, στο Αφγανιστάν και στο Σουδάν, και ανέδειξε την ανάγκη προστασίας της άγριας ζωής στους προορισμούς.
«Όταν κάνω αυτές τις εκτεταμένες διαδρομές, διαπιστώνω ότι όταν δοκιμάζεις τον εαυτό σου στα ίδια τρωτά σημεία με τις κοινότητες που συναντάς, βλέπεις λιγότερο τα πράγματα με την ιδιότητα του τουρίστα και περισσότερο ως συνάνθρωπος», είπε. «Οι άνθρωποι είναι όλοι εξερευνητές, είναι βαθιά στο DNA μας, όλοι μας εδώ έχουμε τη νοοτροπία ενός εξερευνητή». Είπε επίσης στο κοινό πώς θέλει «να δώσει δημοσιότητα σε μέρη που μπορεί να χρειάζονται περισσότερη προσοχή», όπου ο τουρισμός μπορεί να είναι μια σημαντική γέφυρα μεταξύ των κοινοτήτων.
Ο κ. Wood αναφέρθηκε επίσης στη δημιουργία μιας εταιρίας ταξιδιών περιπέτειας το 2010 με την ονομασία Secret Compass, η οποία άνοιξε τον τουρισμό στο Ιρακινό Κουρδιστάν και τώρα προσφέρει ταξίδια σε άλλους εναλλακτικούς προορισμούς. «Μπήκα στα ταξίδια χωρίς εμπειρία ή υπόβαθρο, με μια αίσθηση αισιοδοξίας ότι υπάρχει η επιθυμία να κοιτάξουμε πέρα από τους ταξιδιωτικούς τίτλους και να πάμε σε μέρη τα οποία οι άνθρωποι θα απέφευγαν. Ξεπουλήσαμε αμέσως: ο κόσμος ήθελε μια αίσθηση περιπέτειας», τόνισε.
«Βιωματικό και ουσιαστικό – αυτό είναι το μέλλον των ταξιδιών» είπε και πρόσθεσε: «Η ταξιδιωτική βιομηχανία παίζει τεράστιο ρόλο στη γεφύρωση των κοινοτήτων. Είμαστε όλοι πρεσβευτές και έχουμε καθήκον να δείξουμε πώς μπορεί να γίνει ο κόσμος».
Ο Levison Wood έχει επισκεφθεί 120 χώρες τις τελευταίες 2 δεκαετίες και αναφέρθηκε στις ταξιδιωτικές του περιπέτειες, από τη συνάντησή του με τον Δαλάι Λάμα στην Ινδία μέχρι την παρατήρηση ελεφάντων στη Μποτσουάνα. Δουλειές του έχουν προβληθεί στα C4, Animal Planet, Discovery, CNBC και National Geographic.