Ξενοδοχεία: Αυτή είναι η στρατηγική που εκτοξεύει τα έσοδα, το loyalty και την ικανοποίηση πελατών

30-11-22 | ΤΑΣΕΙΣ

To 81% των ξενοδόχων κατέγραψαν άνοδο των εσόδων τους μόλις εφάρμοσαν στρατηγική πρωτογενών δεδομένων.

Αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε για λογαριασμό της Sojern η Benchmark Research Partners σε εκτελεστικά στελέχη ξενοδοχείων από όλο τον κόσμο, προκειμένου να ρίξει φως στο πώς τα στελέχη μάρκετινγκ των ξενοδοχείων συλλογίζονται και χρησιμοποιούν τα πρωτογενή δεδομένα στις πρoωθητικές πρωτοβουλίες τους.

Ειδικότερα, η έρευνα αποκάλυψε ότι: το 57% των στελεχών κατέγραψε αύξηση της ικανοποίησης πελατών στα ξενοδοχεία, το 59% των ξενοδόχων έχουν ήδη εφαρμόσει στρατηγική πρωτογενών δεδομένων, το 62% ανέφεραν ότι η στρατηγική αυτή είναι πολύ σημαντική για το ψηφιακό μάρκετινγκ και το 75% εξ όσων δεν διαθέτουν τέτοια στρατηγική επιθυμούν να αποκτήσουν.

Εξ όσων διαθέτουν στρατηγική πρωτογενών δεδομένων, στόχος για το 73% ήταν να μεγιστοποιήσουν τις επιδόσεις της καμπάνιας τους, για το 67% να κτίσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους και για το 67% να μεγιστοποιήσουν τη συνολική ανάπτυξη εσόδων.

Οι ξενοδόχοι εφαρμόζουν μια τέτοια στρατηγική όχι απλώς επειδή διέκριναν οικονομικά οφέλη από αυτήν, αλλά και λόγω του θετικού αντίκτυπου που έχει στην ικανοποίηση των πελατών τους. Το 86% του δείγματος θεωρεί τη στρατηγική πρωτογενών δεδομένων αποτελεσματική στη μεγιστοποίηση των συνολικών εσόδων τους, το 76% στην ενίσχυση των επιδόσεων καμπάνιας, το 68% στο κτίσιμο ισχυρότερων σχέσεων με τους πελάτες τους και το 64% στην αύξηση της αξίας του brand.

Εξ όσων ξενοδόχων εφαρμόζουν ήδη τέτοιες στρατηγικές, πάνω από τα δύο τρίτα νιώθουν σίγουροι ότι θα έχουν ακόμη περισσότερα οφέλη από αυτές το 2023.

Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά η Sojern, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τη βιομηχανία φιλοξενίας να επανεξετάσει τις στρατηγικές δεδομένων, αλλά αυτό απαιτεί μια νέα νοοτροπία. Αντί για μάρκετινγκ βάσει των cookie, τα ταξιδιωτικά brand μπορούν να αξιοποιήσουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν σε όλες τις συσκευές τακτικές μάρκετινγκ που βασίζονται στον άνθρωπο, ώστε να ξεκλειδώσουν τις δυνατότητες loyalty και κερδοφορίας της επιχείρησής τους.

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!