Έρευνα GetYourGuide: Εμπειρίες με συναισθηματική αξία και ταξίδια τα δημοφιλέστερα δώρα των Γερμανών τα Χριστούγεννα

01-12-22 | ΤΑΣΕΙΣ

Πάνω από τους μισούς Γερμανούς προτιμούν Χριστουγεννιάτικα δώρα με επίκεντρο τον ποιοτικό χρόνο με μέλη της οικογένειας και φίλους και το ένα τρίτο προτιμά να δωρίζει ταξιδιωτικές εμπειρίες παρά αντικείμενα ιδίως στα παιδιά, στα εγγόνια και στους συντρόφους. Τα πιο δημοφιλή δώρα είναι γευστικές απολαύσεις από διαφορετικές κουζίνες, εισιτήρια συναυλιών ή θεάτρου.

Αυτά προκύπτουν από έρευνα που διενήργησε η εταιρία ερευνών Civey για λογαριασμό της GetYourGuide σε δείγμα 5.000 Γερμανών ηλικίας άνω των 18 ετών κατά την περίοδο 26-28 Οκτωβρίου του 2022.

Ειδικότερα, το 65% θα ήθελε δώρα με έμφαση στις κοινές δραστηριότητες, εμπειρίες και ταξίδια και με συναισθηματική αξία, το 48% θα ήθελε να δωρίσει εμπειρίες και δραστηριότητες παρά υλικά δώρα και το 30% Χριστουγεννιάτικες εμπειρίες. Μόλις το 9% θα ήθελε να λάβει υλικά δώρα και μόλις το 21% θα προτιμήσει να κάνει υλικά δώρα.

Το 48% θα ήθελε να δωρίσει σε αγαπημένα πρόσωπα γευστικές εμπειρίες (food tour, επίσκεψη σε εστιατόριο), το 30% θεωρεί την όπερα και το θέατρο ως τις καταλληλότερες και το 18% τις συναυλίες.

Το 60% κάνει δώρα στη μορφή των δραστηριοτήτων για την οικογένεια – μόνο το 5% θα δώριζε ταξιδιωτικές εμπειρίες σε φίλους - και το 65% προτιμά να λαμβάνει δώρα που εστιάζουν στον ποιοτικό χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα.

Στις ηλικίες άνω των 65, το 53% προτιμά να δωρίζει σε φίλους και μέλη της οικογένειας δραστηριότητες, και σχεδόν οι μισοί των ηλικιών 30-39 προτιμούν να δωρίζουν κάτι που τους επιτρέπει να συμμετέχουν σε μια δραστηριότητα με τον αποδέκτη του δώρου.

Όσον αφορά τους δημοφιλέστερους προορισμούς για το 2023, το 51% προτιμούν παραθαλάσσιους, το ένα τέταρτο ορεινούς και το 9% προορισμούς με λίμνη, ενώ το 7% επιθυμεί διακοπές στο σπίτι.

Για το 71% των Γερμανών, οι ιδανικές διακοπές εξερεύνησης, ανακάλυψης νέας κουλτούρας ή απόδρασης από την καθημερινότητα γίνονται με τον/την σύντροφο. Το ένα τρίτο προτιμά διακοπές με φίλους και το 33% με παιδιά και εγγόνια, ενώ το 16% επιλέγει μοναχικά ταξίδια.

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!