Γερμανικός τουρισμός | -42% οι κρατήσεις του Οκτωβρίου για το καλοκαίρι του 2023 έναντι του 2019

01-12-22 | ΤΑΣΕΙΣ

Με απόσταση από το καλοκαίρι του 2019 και με κρατήσεις τελευταίας στιγμής φαίνεται ότι θα κινηθούν οι κρατήσεις διακοπών στη γερμανική τουριστική αγορά για την καλοκαιρινή σεζόν του 2023.

Ειδικότερα, σύμφωνα με ανάλυση δεδομένων που δημοσίευσε η TDA τον Οκτώβριο, η εικόνα για το καλοκαίρι του 2023 είναι σκοτεινή. Ένα στα τρία ευρώ πωλήσεων τον Οκτώβριο αφορά τη καλοκαιρινή σεζόν του 2023, που σημαίνει ότι οι εισερχόμενες κρατήσεις είναι αυξημένες κατά 9% έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Ωστόσο το κενό με το καλοκαίρι του 2019 είναι τεράστιο, στο -42%.

Παράλληλα, μειωμένες μόλις κατά 3% ήταν οι πωλήσεις στη γερμανική ταξιδιωτική αγορά το καλοκαίρι του 2022 έναντι της θερινής περιόδου του 2019.

Ωστόσο εξαιτίας της ισχνής ζήτησης κατά τη χειμερινή σεζόν του 2021/22, η οποία είχε κλείσει στο -34% λόγω των περιορισμών για τον κορωνοϊό, η χρονιά μέχρι στιγμής σημειώνει απώλειες 13% όσον αφορά τις πωλήσεις. Συνολικά, η γερμανική τουριστική βιομηχανία απώλεσε 2,3 δισ. ευρώ σε πωλήσεις διακοπών.

Παράλληλα, είναι αμφίβολο εάν η χρονιά θα καταφέρει να καλύψει το κενό αυτό, καθώς η τρέχουσα χειμερινή σεζόν παρουσιάζει μείωση πωλήσεων της τάξης του 27% τον Οκτώβριο, δηλαδή 3 ποσοστιαίες μονάδες επάνω σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα αλλά σημαντικά χειρότερα έναντι του περασμένου έτους και σίγουρα έναντι του 2019. Οι εισερχόμενες κρατήσεις βρίσκονται στο -5% έναντι του Οκτωβρίου του 2021 και -14% έναντι του Οκτωβρίου του 2019.

Με όρους αριθμού των ανθρώπων που έκαναν κράτηση διακοπών, η μείωση είναι ακόμα μεγαλύτερη. Σε αντίθεση με τον COVID, πλέον είναι φανερό ότι η οικονομική αβεβαιότητα εν όψει των αυξανόμενων τιμών, ιδιαίτερα στην ενέργεια, οδηγεί σε μια συμπεριφορά αναμονής ως προς την πραγματοποίηση κρατήσεων, επισημαίνει η TDA.

Oι χειμερινές κρατήσεις αντιπροσωπεύουν κυρίως μακρινά ταξίδια (μερίδιο 19% στις πωλήσεις εκτός κρουαζιέρας) και κλασικούς χειμερινούς προορισμούς όπως η Τουρκία, τα Κανάρια (από 18% καθένας) και η Αίγυπτος (12%). Αθροιστικά, ωστόσο, μόνο η Τουρκία κατάφερε να ξεπεράσει τα επίπεδα πωλήσεων του χειμώνα 2018/19, με αύξηση 14%.

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!