Αύξηση 30% παρουσιάζουν τα έσοδα ανά δωμάτιο των ξενοδοχείων σε τουριστικά θέρετρα σε όλο τον κόσμο κατά την εφετινή εορταστική περίοδο, έναντι των αντίστοιχων επιπέδων του 2019, όπως προκύπτει από έρευνα της Hyatt Hotels Corporation.
Η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των ανθρώπων που ταξιδεύουν με τις οικογένειές τους προτιμούν να μένουν σε ξενοδοχείο ή resort και όχι σε ενοικιαζόμενο σπίτι, καθώς τα ξενοδοχεία μεταφέρουν ένα πιο εορταστικό πνεύμα με την εποχιακή τους διακόσμηση, τη μουσική, το φαγητό και άλλα για την εποχή χαρακτηριστικά.
Επιπλέον, το 94% των ενηλίκων ηλικίας άνω των 45 ετών σκοπεύουν να ταξιδέψουν το Δεκέμβριο και το 58% τον Ιανουάριο, ενδεικτικό ότι η επαφή με αγαπημένα πρόσωπα βρίσκεται στις προτεραιότητες των ταξιδιωτών.
Άλλο ένα 61% σημειώνει ότι θα ενθουσιαζόταν εάν φέτος λάμβανε δώρο ένα ταξίδι ή μια εμπειρία όπως διακοπές, αεροπορικά εισιτήρια, ημέρα σπα, διαλογισμό ή μάθημα μαγειρικής, σε αντίθεση με ένα παραδοσιακό δώρο.
Το 62% ανέφερε ότι η χειμερινή σεζόν διακοπών είναι εξαιρετική για να ταξιδέψουν σε ονειρικούς προορισμούς, με την Ιαπωνία, τον Καναδά και την Ιταλία να είναι στους δημοφιλέστερους.
Το 62% επίσης τόνισε ότι θα χρησιμοποιούσε πρόγραμμα ανταμοιβής στα ταξίδια εφόσον τους επέτρεπε να κερδίσουν και να εξαργυρώσουν πόντους, να έχουν έκπτωση και άλλες μοναδικές εμπειρίες. Το 51% μάλιστα θα άλλαζε τον ταξιδιωτικό σχεδιασμό προκειμένου να κερδίσει και να εξαργυρώσει πόντους αν τους προσφερθεί ένα εντυπωσιακό πρόγραμμα ανταμοιβής.
Ενώ ορισμένοι θέλουν να αποφύγουν το κρύο αναζητώντας ηλιόλουστους προορισμούς, το 56% δήλωσε ότι δε μπορεί να νιώσει την εορταστική ατμόσφαιρα χωρίς την παρουσία χιονιού.