Σε επίπεδα 2019 πρόκειται να επιστρέψουν οι παγκόσμιες αερομεταφορές μέχρι τον Ιούνιο του 2023, παρά τα ζητήματα χωρητικότητας, σύμφωνα με πρόβλεψη της εταιρίας leasing αεροσκαφών Avolon.
Το άνοιγμα της Κίνας θα οδηγήσει σε ανάπτυξη των αερομεταφορών στην Ασία και για κάθε δύο θέσεις χωρητικότητας στα αεροσκάφη που προστίθενται σήμερα παγκοσμίως, η μία αντιστοιχεί στην Ασία, επισημαίνει η Avolon.
Η εταιρία προβλέπει ότι τα κέρδη για την παγκόσμια βιομηχανία αερομεταφορών το 2023 θα ανέλθουν σε 4,7 δισ. δολάρια, έναντι 138 δισ. δολάρια απωλειών το 2020.
Σύμφωνα με τους ίδιους υπολογισμούς, πλέον υπάρχουν επιπλέον 87 εκατ. αεροπορικές θέσεις διαθέσιμες παγκοσμίως σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, με 24% περισσότερες στην Ευρώπη και 46% επιπλέον στην Ασία.
Η εταιρία επισημαίνει ότι η ζήτηση για ταξίδια δεν αποτελεί πλέον εμπόδιο στην ανάκαμψη, αλλά το πρόβλημα έγκειται στη δυνατότητα να τοποθετηθεί χωρητικότητα στις πτήσεις.
Η έκθεση προβλέπει επίσης κύμα σταθεροποίησης της αγοράς, σημειώνοντας ότι κατά την περίοδο της πανδημίας ήρθαν στην επιφάνεια 100 νέοι αερομεταφορείς. Όπως αναφέρει, οι Start-ups χωρίς ανταγωνιστικά νέα προϊόντα θα αναγκαστούν σε έξοδο ενώ οι κατεστημένες εταιρίες αποπληρώνουν γρήγορα τα κρατικά δάνεια, επιτρέποντας ξανά τις εξαγορές.
Παράλληλα, το Eurocontrol κατέγραψε 9,3 εκατ. πτήσεις το 2022, που αναλογούν στο 83% των επιπέδων του 2019. Η Ryanair ήταν η κορυφαία εταιρία με 2.536 καθημερινές πτήσεις, αυξημένες κατά 9% έναντι του 2019 και ακολούθησε η easyJet με 1.335 καθημερινές πτήσεις, μειωμένες κατά 20%.