To 63,1% των Βορειοαμερικανών, το 69,4% των Ευρωπαίων και το 56,9% των κατοίκων Ασίας Ειρηνικού σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τουλάχιστον μία φορά στο εξωτερικό το 2023.
Ειδικότερα, το 30-40% των κατοίκων του Ην. Βασιλείου, της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Καναδά σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό τουλάχιστον δύο φορές, ενδεικτικό της αυξημένης διάθεσης για ταξίδια.
Ωστόσο, συγκριτικά, οι περισσότεροι ταξιδιώτες από την Ιαπωνία (88,6%) και την Ινδονησία (73,2%) δεν προγραμματίζουν ακόμα ταξίδια στο εξωτερικό, καθώς πολλοί Ασιάτες παραμένουν επιφυλακτικοί ως προς τα διεθνή ταξίδια.
Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα της έρευνας GMO Research που πραγματοποιήθηκε το τέταρτο τρίμηνο του 2022 σε δείγμα 3.000 ανθρώπων από έξι χώρες, την Αμερική, τον Καναδά, το Ην. Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Αυστραλία.
Οι τρεις χώρες που συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ταξίδια από τους ερωτηθέντες από τη Β. Αμερική και είναι πιθανό να επισκεφθούν στο μέλλον είναι η Ιταλία (10,5%), το Ην. Βασίλειο (9%) και η Αυστραλία και Ιαπωνία (από 6,8% καθεμία).
Οι ΗΠΑ αποτελούν δημοφιλή προορισμό των Ευρωπαίων και των Ασιατών. Οι Ευρωπαίοι δήλωσαν τη διάθεσή τους να επισκεφθούν ώρες εντός της Ευρώπης, κυρίως την Ισπανία (9,3%) και την Ιταλία (7,7%), ενώ και οι Ασιάτες είχαν αντίστοιχη διάθεση με κορυφαίο προορισμό την Ιαπωνία (20,3%) και τη Ν. Κορέα (6,6%).
Οι ταξιδιώτες που επέλεξαν τις ΗΠΑ, δήλωσαν ως λόγους για την επιλογή τους τις πολυάριθμες τουριστικές ατραξιόν του προορισμού (25,4%), τη μοναδικότητα των πολιτιστικών εμπειριών (13,5%) και το φυσικό τοπίο (9,9%).
Όσοι επέλεξαν την Ιταλία, την προτίμησαν για το παραδοσιακό φαγητό/ ποτό (29%), τις μοναδικές πολιτιστικές εμπειρίες (24,2%) και τα ιστορικά κτίρια (12,6%). Σημαντικός αριθμός ερωτηθέντων επέλεξε την Ισπανία λόγω των παραθαλάσσιων ξενοδοχείων της (36,1%).
Όσον αφορά τη συλλογή πληροφοριών για ταξίδια στο εξωτερικό, η «αναζήτηση στο διαδίκτυο» και η «από στόμα σε στόμα από φίλους/γνωστούς» εμφανίστηκαν ως οι πιο κοινές πηγές στους ταξιδιώτες όλων των χωρών. Τα «ταξιδιωτικά blog» και τα «διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία» χρησιμοποιούνταν επίσης συχνά. Ωστόσο, η χρήση των social media ως πηγή πληροφοριών ποικίλλει, με σημαντικό αριθμό ερωτηθέντων στην Ιαπωνία, την Κίνα, τη Νότια Κορέα, το Χονγκ Κονγκ, την Ινδονησία, την Ταϊλάνδη, τη Γερμανία και τη Γαλλία να τα αναφέρουν ως πηγή, σε σύγκριση στο σχετικά χαμηλό ποσοστό των ερωτηθέντων στη Βόρεια Αμερική που δήλωσαν το αντίστοιχο.