Sandals Resorts: Τα ρομαντικά ταξίδια προτεραιότητα των Αμερικανών για το 2023 – «Είναι η απόλυτη γλώσσα της αγάπης»

10-02-23 | ΤΑΣΕΙΣ

To 89% των ζευγαριών στις ΗΠΑ αναφέρουν ότι η σχέση τους θα καλυτερέψει ή θα παραμείνει ίδια το 2023, τέσσερις στους πέντε (80%) Αμερικανούς άνω τν 18 ετών δήλωσαν ότι θα δαπανήσουν περισσότερο χρόνο το 2023 για ρομαντισμό και σχεδόν τρεις στους πέντε (58%) αναφέρουν ότι η ακρίβεια δεν θα τους αποθαρρύνει να σχεδιάσουν ρομαντικές διακοπές.

Αυτά έδειξε νέα έρευνα που διενήργησε η Wakefield Research για λογαριασμό του Ινστιτούτου Ρομαντισμού της Sandals Resorts, σύμφωνα με την οποία οι Αμερικανοί επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή τους να φροντίζουν τις σχέσεις τους αυτή τη χρονιά, και γι’ αυτό η εταιρία γιορτάζει το 2023 ως τη «Χρονιά του Εμείς». Η απόδραση από την καθημερινότητα, η απελευθέρωση από τις έγνοιες και το στρες, εμπνέει τους ανθρώπους να δίνουν έμφαση σε αυτά που έχουν μεγαλύτερη σημασία, με την πλειονότητα των ζευγαριών να συμφωνούν ότι νιώθουν πιο κοντά όταν βρίσκονται σε διακοπές και ότι ο χρόνος των διακοπών δίνει ενέργεια στη σχέση τους μετά το ταξίδι.

Το 81% θεωρεί ότι ο ρομαντισμός έχει αλλάξει την τελευταία δεκαετία, με τα δύο τρίτα (67%) να αναφέρουν ότι μια απόδραση για δύο θα ήταν ένα ιδιαίτερα ρομαντικό δώρο και κορυφαία επιλογή για τους ίδιους και τους συντρόφους τους το 2023.

Πολύ πιο σημαντικές από τα δώρα είναι οι κοινές εμπειρίες για τα ζευγάρια, οι οποίες αποδεικνύεται ότι είναι η απόλυτη γλώσσα της αγάπης. Το 55% ανέφερε ότι η πιο ρομαντική εμπειρία είναι η θέαση του ηλιοβασιλέματος, για το 52% είναι η επίσκεψη σε νέα εστιατόρια και καταστήματα και για το 51% οι περιπετειώδεις δραστηριότητες.

Η έρευνα έδειξε ακόμη τα εξής...

-Το 58% δεν θα αφήσει τον πληθωρισμό να τους σταματήσει να κάνουν ρομαντικές διακοπές, και το 42% δήλωσε ότι οι ρομαντικές δραστηριότητες θα είναι ανάμεσα στα τελευταία πράγματα που θα περιορίσουν στη διάρκεια της οικονομικής ύφεσης. Σχεδόν τα δύο τρίτα εξ όσων έκαναν ρομαντικές διακοπές πέρυσι (64%) αρνούνται να αφήσουν τους οικονομικούς παράγοντες να τους σταματήσουν από το να κάνουν ρομαντικές διακοπές και στο μέλλον.

-Από το 63% που ανέφερε ότι είναι πιθανό να κάνει ρομαντικές διακοπές το 2023, οι Millennials είναι οι περισσότερο με μερίδιο 79%.

-Το 80% των ερωτηθέντων περιμένουν ότι το 2023 θα είναι πιο απασχολημένοι, με δύο στους τρεις (66%) να αναγνωρίζουν ότι είναι πρόκληση να βρουν χρόνο για ρομαντισμό. Ωστόσο στη μεγάλη τους πλειονότητα (80%) δεσμεύονται να εξοικονομήσουν περισσότερο χρόνο για ρομαντισμό το 2023, με το 31% να συμφωνεί απόλυτα με αυτό.

-Τα κυριότερα εμπόδια των ζευγαριών για ρομαντισμό είναι να βρίσκουν το κατάλληλο περιβάλλον (41%), τα οικονομικά εμπόδια (38%), η εργασία (34%), οι κοινωνικές υποχρεώσεις (24%) και τα παιδιά (23%).

-Για τους Baby boomers, η εξοικονόμηση χρόνου για ρομαντισμό δεν είναι δύσκολη, με το 45% να αναφέρει ότι δεν το θεωρεί πρόκληση έναντι 32% των Gen X, 24% των Millennials και 25% των Gen Z.

-Το 76% των γονέων δήλωσαν ότι είναι πρόκληση να βρίσκουν χρόνο για ρομαντισμό. Παρόλ’ αυτά, το 88% των γονεών δήλωσε ότι θα εξοικονομήσει περισσότερο χρόνο για ρομαντισμό το 2023, έναντι 75% όσων δεν είναι γονείς.

-Το 51% των Αμερικανών ανέφεραν ότι βρέθηκαν πιο κοντά από ποτέ με το ταίρι τους όταν έκαναν διακοπές.

-Όσον αφορά τις ρομαντικές διακοπές που εμβαθύνουν τη σύνδεση του ζευγαριού, οι Αμερικανοί προτιμούν τις διακοπές παραλίας για ξεκούραση (67%), ιδιαίτερα οι γυναίκες (72%) και η Gen X (74%).

-Το 49% θεωρεί τις 5 έως 7 ημέρες ιδανική διάρκεια ρομαντικών διακοπών.

- Σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) αναφέρουν ότι η οικειότητα μεταξύ τους είναι πιο ικανοποιητική όταν βρίσκονται σε μια ρομαντική απόδραση. Και, αυτή η ικανοποίηση δεν τελειώνει όταν τελειώνουν οι διακοπές: το 80% δίνει προτεραιότητα στην οικειότητα με τον σύντροφό του όταν επιστρέφει από ένα ρομαντικό ταξίδι.

-Το 48% των Millennials ανέφεραν ότι οι ρομαντικές διακοπές επηρεάζουν την οικειότητά τους καθιστώντας τους πιο περιπετειώδεις, σε σύγκριση με το 28% της Gen X και το 23% των Boomers.

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!