477 εκατ. διεθνείς τουρίστες ταξίδεψαν στην Ευρώπη κατά την περυσινή περίοδο Σεπτέμβριος – Ιανουάριος, με κυριότερους παράγοντες τη ζήτηση για ταξίδια εντός Ευρώπης και τα ταξίδια από τις ΗΠΑ.
Επιπλέον, οι διεθνείς δαπάνες των τουριστών από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία και τις ΗΠΑ βρίσκονται στο 70% έως 85% των επιπέδων προ πανδημίας, αποδεικνύοντας την επιτυχή μετάβαση σε ρυθμούς ανάπτυξης.
Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ανάλυση του ΠΟΤ σε δείγμα ανθρώπων από 14 διαφορετικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, με στόχο την κατανόηση και την ανάλυση των ταξιδιωτικών τάσεων, συμπεριφορών και προτιμήσεων, οι περισσότεροι Αμερικανοί εξετάζουν τα επίπεδα διασκέδασης ενός προορισμού πριν ταξιδέψουν σε αυτόν. Προτιμούν διασκεδαστικούς προορισμούς όπου μπορούν να λαμβάνουν μέρος σε ποικιλία δραστηριοτήτων κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας στην επιλογή προορισμού είναι η γαστρονομία που αυτός προσφέρει.
Επιπλέον, το 61% των Αμερικανών επιθυμούν να επισκεφθούν έναν προορισμό με εξαιρετικό φαγητό, όπου θα μπορέσουν να δοκιμάσουν νέες γεύσεις.
Ο κορωνοϊός πλέον δεν θεωρείται ανησυχία σε αντίθεση με την προηγούμενη διετία. Το 49% των Αμερικανών επιλέγουν προορισμό βάσει της υγειονομικής του ασφάλειας, τοποθετώντας το κριτήριο αυτό στην τρίτη θέση κατά την επιλογή προορισμού.
Το αντίστοιχο ποσοστό των Ευρωπαίων ανέρχεται σε 56%, οι οποίοι διερευνούν την ασφάλεια μιας χώρας ως προς τον κορωνοϊό πριν ταξιδέψουν σε αυτήν. Για τους Ευρωπαίους, αυτός είναι ο κυριότερος παράγοντας επιλογής προορισμού. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 71% για τους Γερμανούς.
Όσον αφορά τις λιγότερο σημαντικές προτεραιότητές τους στα ταξίδια, οι Αμερικανοί δεν τείνουν να επιλέγουν προορισμό βάσει των δυνατοτήτων για αθλητικές δραστηριότητες (24%). Επιπλέον, το 28% των Αμερικανών δεν θα είχε πρόβλημα να επισκεφθεί τον ίδιο προορισμό.
Σε επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών στις διαδικτυακές αγορές, οι Αμερικανοί θεωρούν πιο σημαντική την ένδυση, τα εισιτήρια συναυλίας και, τρίτα κατά σειρά, τα ταξιδιωτικά εισιτήρια, ενδεικτικό του ότι τείνουν να κάνουν κράτηση και να σχεδιάζουν τα ταξίδια τους στο διαδίκτυο, συχνά σε ιστοσελίδες αεροπορικών εταιριών και ταξιδιωτικών γραφείων.