Οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και ο Καναδάς φαίνεται να είναι οι πιο εύπορες αγορές προέλευσης των επιβατών σε θέσεις κατηγορίας premium στις πτήσεις κάτι που σημαίνει ότι αυτοί οι ταξιδιώτες πιθανότατα θα ξοδέψουν περισσότερα και σε τουριστικές υπηρεσίες στο έδαφος.
Αυτό το συμπέρασμα προκύπτει από την ανάλυση των στοιχείων της Forwardkeys.
Όπως επισημαίνεται, οι περιορισμοί στα χρόνια της πανδημίας έχουν αλλάξει τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις και το τμήμα των πολυτελών ταξιδιών έχει αναδιαμορφωθεί.
Για παράδειγμα, η Ιαπωνία, η Κίνα και η Νότια Κορέα – όλες στις 10 κορυφαίες ταξιδιωτικές αγορές premium το 2019 – έπεσαν στην κατάταξη το 2022 λόγω της προσεκτικής προσέγγισής τους στη διαχείριση του COVID-19. Ωστόσο, οι αγορές πολυτελείας της Ιαπωνίας και της Νότιας Κορέας αναμένεται να δουν μια επιστροφή το 2023, τώρα που και οι δύο χώρες έχουν ανοίξει ξανά στα διεθνή ταξίδια.
Ενώ οι χώρες της Άπω Ανατολής έχουν υποχωρήσει στην κατάταξη, δύο άλλες αγορές της Ασίας-Ειρηνικού που άνοιξαν ξανά νωρίτερα, η Αυστραλία και η Ινδία, έδειξαν ανθεκτικότητα. Η πρώτη διατήρησε το premium μερίδιο αγοράς της το 2022 σε σύγκριση με το 2019, ενώ η δεύτερη βελτίωσε οριακά το μερίδιό της.
Σε όγκο, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Γερμανία είναι οι μεγαλύτερες ταξιδιωτικές αγορές premium κατηγορίας. Σε ποσοστό επί του συνόλου των επιβατών σε premium θέσεις στις πτήσεις υπερτερούν οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και ο Καναδάς.