Οι γενιές ταξιδιωτών Z και Millennial στη Βρετανία επιθυμούν να κάνουν περισσότερα ταξίδια από όλες τις υπόλοιπες το 2023 έναντι του 2022, με ποσοστά 54% και 43%, έναντι 41% του μέσου όρου, και οι συνήθειες τους στις διακοπές αναμένεται να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον ταξιδιωτικό κλάδο. Ακολουθούν οι Baby Boomers (38%) και οι Gen X (36%).
Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της American Express Travel, 2023 Global Travel Trends Report, το 54% του δείγματος σχεδιάζει να κάνει τουλαχιστον τρεις διακοπές το 2023, με τους Βρετανούς να αναζητούν ένα εύρος ειδών διακοπών, στις οποίες περιλαμβάνονται τα ταξίδια με διεθνείς πτήσεις (72%), οι staycations (30%), αλλά και οι διακοπές γιώτινγκ (4%).
Η έρευνα κατέγραψε ακόμα έναν διχασμό μεταξύ των γενεών όσον αφορά τα ταξίδια. Στα διεθνή ταξίδια, οι Gen Z τείνουν περισσότερο από τους υπόλοιπους να προτιμούν διεθνή ταξίδια και ταξίδια εσωτερικού διάρκειας 1-3 ημερών, ενώ οι Baby Boomers τείνουν περισσότερο από τους υπόλοιπους να προτιμούν αποδράσεις τουλάχιστον 10 ημερών.
Οι Gen Z και οι Millennials τείνουν περισσότερο από άλλους να κάνουν κράτηση για staycation το 2023 (38% και 34% έναντι 30% του μέσου όρου).
Οι Gen Z είναι πιο πρόθυμοι από τους υπόλοιπους για κρατήσεις τελευταίας στιγμής, και είναι δύο φορές πιο πιθανό για αυτούς να σχεδιάσουν τις διακοπές τους ένα μήνα ή λιγότερο πριν την ημερομηνία του ταξιδιού (14% έναντι 8% του μέσου όρου).
Παρότι 9 στους 10 (89%) συμφωνούν ότι βασικός τους στόχος στα ταξίδια είναι να αποκτούν νέες εμπειρίες, σχεδόν τρεις στους τέσσερις (76%) διατηρούν ορισμένα στοιχεία από τη ρουτίνα τους στις διακοπές, ανεξάρτητα από τον προορισμό. Για τους Gen Z το αντίστοιχο ποσοστό φτάνει στο 83%.
Οι δημοφιλέστερες συνήθειες των Βρετανών ταξιδιωτών είναι η πρωινή/ βραδινή ρουτίνα (22%), το πρωινό ή βραδινό περπάτημα (32%) και ο προγραμματισμός των γευμάτων (31%). Το 6% συνεχίζει να κρατά ημερολόγιο ή διατηρεί τις συνήθειες διαλογισμού. Οι Millennials τείνουν να διατηρούν την ίδια ώρα ύπνου στις διακοπές (16% έναντι 13% του μέσου όρου).
Το 35% των Βρετανών και το 26% των Gen Z και Millennial χρησιμοποιούν τα social media για να εμπνευσθούν για ταξίδια. Οι τηλεοπτικές εκπομπές είναι η κορυφαία πηγή έμπνευσης για τους Baby Boomers (43% έναντι 30% του μέσου όρου) και οι συστάσεις φίλων και μελών της οικογένειας βρίσκονται στην κορυφή των πηγών έμπνευσης σε κάθε γενιά.
Τέλος, το 34% των Βρετανών συμφωνούν ότι επιθυμούν να ταξιδέψουν σε προορισμό τον οποίο θα μπορέσουν να επιδείξουν στα social media, με το ποσοστό τους να ανεβαίνει στο 51% για τους Gen Z.