Σχεδόν το ένα τρίτο των καταναλωτών δίνουν προτεραιότητα στις διακοπές έναντι άλλων προαιρετικών δαπανών, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Cunard σε δείγμα 2.000 ατόμων στο Ην. Βασίλειο που αποτελούνταν από επιβάτες κρουαζιέρας αλλά και ανθρώπους που δεν έχουν ταξιδέψει στο παρελθόν με κρουαζιέρα.
Η έρευνα, η οποία παρουσιάστηκε την Κυριακή, 14 Μαίου, στο Συνέδριο της Παγκόσμιας Ένωσης Κρουαζιέρας, CLIA, αποκαλύπτει ότι το 31% των ανθρώπων δίνει πλέον προτεραιότητα στις ετήσιες διακοπές και όχι σε άλλες μεγάλες ετήσιες αγορές του νοικοκυριού, υπερτερώντας άλλων επιλογών που περιλαμβάνουν την ανακαίνιση σπιτιού (17%) και την αγορά αυτοκινήτου (9%).
Πάνω από έξι στους 10 (63%) πιστεύουν ότι η ικανότητά τους να δουν μια ποικιλία προορισμών αποτελεί το ισχυρότερο χαρακτηριστικό της κρουαζιέρας που τους ελκύει σε αυτό το είδος διακοπών, ενώ το 60% θεωρεί ότι οι διακοπές κρουαζιέρας δημιουργούν «αξιομνημόνευτες ιστορίες και νέους φίλους».
Για τους μισούς (51%) ένα παγκόσμιο ταξίδι είναι η απόλυτη εμπειρία για κάθε ταξιδιώτη και το 48% ανέφερε ότι οι διακοπές κρουαζιέρας αποτελούν καλή επιλογή για μοναχικούς ταξιδιώτες.
Μόλις τέσσερις στους 10 Βρετανούς μείωσαν τον προϋπολογισμό διακοπών τους για το 2023, και το 61% των ατόμων με ετήσιο εισόδημα 55.000 λιρών έχουν ισχυρότερη επιθυμία για ταξίδια σήμερα σε σύγκριση με το 2019.