Τουρισμός: Οι Αμερικανοί θα κάνουν διακοπές το 2023 με τις αποταμιεύσεις άλλων ετών – Τι περιορίζουν στα ταξίδια

28-06-23 | ΤΑΣΕΙΣ

Αμείωτο ενδιαφέρον για διακοπές καταγράφεται στους Αμερικανούς ταξιδιώτες παρά το γεγονός ότι ο μέσος όρος τιμών καταλυμάτων εκτοξεύθηκε κατά 23,6% την τελευταία διετία.

Σύμφωνα με νεότερη έρευνα της trivago, οι καταναλωτές στις ΗΠΑ αντί να περιορίσουν τις διακοπές τους εφευρίσκουν νέους τρόπους να περιορίσουν τα κόστη, με το 77% να σχεδιάζει να αντλήσει πόρους από τις αποταμιεύσεις του προκειμένου να ταξιδέψει το 2023.

Οι κορυφαίοι προορισμοί των Αμερικανών για αυτό το καλοκαίρι, σύμφωνα με την έρευνα, είναι η Χονολουλού, το Τόκιο, το Ντουμπάι, η Κωνσταντινούπολη, η Lahaina, η Αττάλεια, το Palm Beach, το Χονγκ Κονγκ, το Μπέλεκ και το Paradise Island City στις Μπαχάμες.

Παρά την επικρατούσα κρίση του κόστους ζωής, το 36% δήλωσε ότι οι διακοπές είναι απαραίτητες, και το 32% ότι οι διακοπές είναι πολυτέλεια.

Το 40% προτίθεται να περιορίσει τις αγορές ρούχων για ένα εξάμηνο προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα για διακοπές, το 38% να χρησιμοποιεί τις δημόσιες μεταφορές ή να πηγαίνει στη δουλειά με τα πόδια αντί να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο, το 37% να περιόρισει τα δώρα γενεθλίων και άλλο ένα 37% να μην συμμετέχει σε μπάτσελορ πάρτι.

Ένα επιπλέον 35% δήλωσε ότι θα «έκοβε» ακόμα και τον καφέ αυτή τη χρονιά, σε ποσοστό κατά 21% υψηλότερο έναντι όσων δήλωσαν το ίδιο πέρυσι.

Διακοπές μικρότερης διάρκειας

Αυτή τη χρονιά, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναζητούν συντομότερης διάρκειας διαμονή και σε κοντινούς προορισμούς. Σχεδόν το 73% τείνει να κάνει κράτηση για staycation σε κοντινό μέρος λόγω της κρίσης κόστους ζωής.

Το 37% τείνει να σχεδιάζει ταξίδι χαμηλού προϋπολογισμού και το 47% μεσαίου.

Επιπλέον, οι ταξιδιώτες αναζητούν τρόπους για να μειώσουν το κόστος ταξιδεύοντας μόνο με χειραποσκευή (20%), χρησιμοποιώντας πιστωτική κάρτα που τους χαρίζει πόντους (28%) και κάνοντας κράτηση για ταξίδια σε περιόδους εκτός σεζόν (37%).

Το 96% κάνει σύγκριση τιμών στα ταξίδια σε πολλές διαφορετικές ιστοσελίδες, εκ των οποίων το 61% συνέκρινε τιμές κατά το τελευταίο 12μηνο περισσότερο από τα τελευταία χρόνια.

Όσον αφορά την απόφαση κράτησης, το 61% εξετάζει την τοποθεσία του ξενοδοχείου ως έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες, και ακολουθεί το value for money (58%) ενώ εάν ένα ξενοδοχείο χαμηλότερης κατηγορίας συγκεντρώνει θετικές κριτικές, το 80% δήλωσε ότι θα το επέλεγε για διαμονή.

Η έρευνα της Trivago διεξήχθη διαδικτυακά από τις 13 έως τις 17 Μαρτίου σε δείγμα 2.000 Αμερικανών πολιτών άνω των 18 ετών οι οποίοι θα ταξιδέψουν μέσα στο ερχόμενο 12μηνο.

διαβάστε ακόμα

Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024