Αμείωτο ενδιαφέρον για διακοπές καταγράφεται στους Αμερικανούς ταξιδιώτες παρά το γεγονός ότι ο μέσος όρος τιμών καταλυμάτων εκτοξεύθηκε κατά 23,6% την τελευταία διετία.
Σύμφωνα με νεότερη έρευνα της trivago, οι καταναλωτές στις ΗΠΑ αντί να περιορίσουν τις διακοπές τους εφευρίσκουν νέους τρόπους να περιορίσουν τα κόστη, με το 77% να σχεδιάζει να αντλήσει πόρους από τις αποταμιεύσεις του προκειμένου να ταξιδέψει το 2023.
Οι κορυφαίοι προορισμοί των Αμερικανών για αυτό το καλοκαίρι, σύμφωνα με την έρευνα, είναι η Χονολουλού, το Τόκιο, το Ντουμπάι, η Κωνσταντινούπολη, η Lahaina, η Αττάλεια, το Palm Beach, το Χονγκ Κονγκ, το Μπέλεκ και το Paradise Island City στις Μπαχάμες.
Παρά την επικρατούσα κρίση του κόστους ζωής, το 36% δήλωσε ότι οι διακοπές είναι απαραίτητες, και το 32% ότι οι διακοπές είναι πολυτέλεια.
Το 40% προτίθεται να περιορίσει τις αγορές ρούχων για ένα εξάμηνο προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα για διακοπές, το 38% να χρησιμοποιεί τις δημόσιες μεταφορές ή να πηγαίνει στη δουλειά με τα πόδια αντί να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο, το 37% να περιόρισει τα δώρα γενεθλίων και άλλο ένα 37% να μην συμμετέχει σε μπάτσελορ πάρτι.
Ένα επιπλέον 35% δήλωσε ότι θα «έκοβε» ακόμα και τον καφέ αυτή τη χρονιά, σε ποσοστό κατά 21% υψηλότερο έναντι όσων δήλωσαν το ίδιο πέρυσι.
Διακοπές μικρότερης διάρκειας
Αυτή τη χρονιά, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναζητούν συντομότερης διάρκειας διαμονή και σε κοντινούς προορισμούς. Σχεδόν το 73% τείνει να κάνει κράτηση για staycation σε κοντινό μέρος λόγω της κρίσης κόστους ζωής.
Το 37% τείνει να σχεδιάζει ταξίδι χαμηλού προϋπολογισμού και το 47% μεσαίου.
Επιπλέον, οι ταξιδιώτες αναζητούν τρόπους για να μειώσουν το κόστος ταξιδεύοντας μόνο με χειραποσκευή (20%), χρησιμοποιώντας πιστωτική κάρτα που τους χαρίζει πόντους (28%) και κάνοντας κράτηση για ταξίδια σε περιόδους εκτός σεζόν (37%).
Το 96% κάνει σύγκριση τιμών στα ταξίδια σε πολλές διαφορετικές ιστοσελίδες, εκ των οποίων το 61% συνέκρινε τιμές κατά το τελευταίο 12μηνο περισσότερο από τα τελευταία χρόνια.
Όσον αφορά την απόφαση κράτησης, το 61% εξετάζει την τοποθεσία του ξενοδοχείου ως έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες, και ακολουθεί το value for money (58%) ενώ εάν ένα ξενοδοχείο χαμηλότερης κατηγορίας συγκεντρώνει θετικές κριτικές, το 80% δήλωσε ότι θα το επέλεγε για διαμονή.
Η έρευνα της Trivago διεξήχθη διαδικτυακά από τις 13 έως τις 17 Μαρτίου σε δείγμα 2.000 Αμερικανών πολιτών άνω των 18 ετών οι οποίοι θα ταξιδέψουν μέσα στο ερχόμενο 12μηνο.