Ξενοδοχεία | Αυτές είναι οι καλύτερες τακτικές για άμεσες κρατήσεις αυτό το καλοκαίρι

29-06-23 | ΤΑΣΕΙΣ

Την ώρα που η ζήτηση για διαμονή στα ξενοδοχεία κορυφώνεται ενόψει της υψηλής καλοκαιρινής σεζόν, το ehotelier παρουσιάζει τις πιο επιτυχημένες στρατηγικές δημιουργικού μάρκετινγκ που οδηγούν σε άμεσες κρατήσεις στις ιστοσελίδες των ξενοδοχείων.

Οι στρατηγικές αυτές περιστρέφονται γύρω από τα προσωποποιημένα μηνύματα καθόλη τη διάρκεια της πλοήγησης του χρήστη, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας του ξενοδοχείου, στην ενίσχυση των ρυθμών μετατροπής σε πελάτη και στη δημιουργία αξιομνημόνευτων καλοκαιρινών εμπειριών για κάθε επισκέπτη.

- Ανάψτε τη φλόγα με μια σαγηνευτική πρώτη σελίδα

Η πρώτη σελίδα του ιστοτόπου αποτελεί την πύλη στην ψηφιακή σφαίρα του ξενοδοχείου, όπου ξεκινά η μαγεία. Μπείτε σε ρυθμούς καλοκαιρινής ατμόσφαιρας με ζωντανά γραφικά, προβάλλοντας ηλιόλουστες παραλίες, καταπράσινα τοπία και χαμογελαστά πρόσωπα που απολαμβάνουν αξέχαστες στιγμές στο κατάλυμά σας. Δημιουργήστε έναν συναρπαστικό τίτλο για τους επισκέπτες που αναζητούν ημερομηνίες καλοκαιρινής διαμονής ενθαρρύνοντάς τους να εξερευνήσουν περαιτέρω το ξενοδοχείο, όπως "Επιδοθείτε σε αξέχαστες καλοκαιρινές αποδράσεις στο Beachfront Oasis". Δίνοντας τον τόνο και πυροδοτώντας την περιέργεια, θα εμπνεύσετε τους λάτρεις των καλοκαιρινών διακοπών να εμβαθύνουν στο τι έχει να προσφέρει το ξενοδοχείο σας αυτή τη σεζόν.

-Εξατομικεύστε την εμπειρία με προσωποποιημένα μηνύματα

Οδηγήστε τους καλεσμένους σας σε ένα εξατομικευμένο ταξίδι δημιουργώντας μηνύματα προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις τους. Αξιοποιήστε τις πληροφορίες δεδομένων για να τμηματοποιήσετε το κοινό σας, επιτρέποντάς σας να στοχεύετε συγκεκριμένες ομάδες και να καλύπτετε τα διαφορετικά ενδιαφέροντά τους. Για παράδειγμα, εάν το ξενοδοχείο σας προσφέρει ανέσεις για οικογένειες και ρομαντικές αποδράσεις για ζευγάρια, δημιουργήστε μηνύματα που θα εμφανίζονται και θα έχουν απήχηση μόνο ανά ομάδα ταξιδιωτών. Μπορείτε επίσης να απευθύνεστε απευθείας στους ντόπιους επισκέπτες. Το Dalmahoy Hotel & Country Club με στόχο να γεμίσει τα διαθέσιμα δωμάτιά του τις καθημερινές, παρουσίαζε ένα μήνυμα παραμονής που απευθυνόταν στους επισκέπτες του ιστότοπου που εντοπίστηκαν ως ντόπιοι. Εξατομικεύοντας το μήνυμα ώστε να είναι απόλυτα σχετικό με αυτούς τους πιθανούς πελάτες, αυξάνετε την πιθανότητα μετατροπής τους σε πελάτες.

-Ενισχύστε την προσμονή με ελκυστικές προσφορές

Για να δώσετε κίνητρο για απευθείας κρατήσεις, φροντίστε να παρέχετε ακαταμάχητες καλοκαιρινές προσφορές που ενισχύουν τον ενθουσιασμό της διαμονής στο ξενοδοχείο σας. Αναπτύξτε αποκλειστικά πακέτα με δελεαστικές εκπτώσεις ή πειστικά καλοκαιρινά προνόμια, όπως μια δωρεάν εμπειρία θαλάσσιων σπορ. Επισημάνετε την αξία που λαμβάνουν οι επισκέπτες κάνοντας απευθείας κράτηση, όπως δωρεάν πρωινό, κουπόνια σπα ή check out αργά. Ενισχύοντας την προσμονή, θα πείσετε τους επισκέπτες να επιλέξουν το ξενοδοχείο σας έναντι των ανταγωνιστών.

-Εμπιστοσύνη και διαφάνεια, με κριτικές πελατών και εγγυήσεις καλύτερης τιμής

Προβάλλοντας σε ευδιάκριτο σημείο περιλήψεις κριτικών πελατών στον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας, οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να αποκτούν πολύτιμες πληροφορίες για την εμπειρία παλαιότερων επισκεπτών. Αναδείξτε θετικά σχόλια, ιδιαίτερα από την καλοκαιρινή περίοδο, για να τονίσετε την εξαιρετική εξυπηρέτηση, τις ανέσεις και τη συνολική ικανοποίηση που παρέχει το ξενοδοχείο σας.

Δώστε έμφαση στη σημασία της απευθείας κράτησης στον ιστότοπό σας, αναδεικνύοντας τις διαφορές τιμών μεταξύ των διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων (OTA) και των δικών σας τιμών. Αναφέρετε ξεκάθαρα ότι οι καλύτερες τιμές και οι αποκλειστικές προσφορές βρίσκονται απευθείας στον ιστότοπό σας, διασφαλίζοντας ότι οι επισκέπτες απολαμβάνουν τη μεγαλύτερη αξία για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Αναδεικνύοντας αυτό το πλεονέκτημα, όχι μόνο ενθαρρύνετε τις απευθείας κρατήσεις, αλλά ενθαρρύνετε επίσης το loyalty στους επισκέπτες που εκτιμούν τη διαφάνεια και τα οφέλη της απευθείας κράτησης.

-H αίσθηση του επείγοντος και του ενθουσιασμού, αντίστροφη μέτρηση μηνυμάτων για τη μηχανή κρατήσεων

Για να δημιουργήσετε μια αίσθηση επείγοντος και να παρακινήσετε τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση, τοποθετήστε στρατηγικά μηνύματα αντίστροφης μέτρησης σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας για τους χρήστες που ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν το καλοκαίρι. Τραβήξτε την προσοχή τους με φράσεις όπως «Περιορισμένη Διαθεσιμότητα: Κάντε κράτηση για την καλοκαιρινή σας διαμονή τώρα!» ή «Μετράμε αντίστροφα για αξέχαστες στιγμές: Κλείστε τη θέση σας σήμερα!». Αυτά τα μηνύματα θα προκαλέσουν μια αίσθηση ενθουσιασμού και θα αναγκάσουν τη συγκεκριμένη ομάδα επισκεπτών να κάνει απευθείας κράτηση πριν τελειώσει ο χρόνος. Βελτιώστε τον αντίκτυπο της αντίστροφης μέτρησης συνδυάζοντάς την με εντυπωσιακά γραφικά, όπως ένα ρολόι που χτυπάει ή ο ήλιος που δύει σε ένα μαγευτικό σκηνικό. Ενσωματώνοντας αυτό το στοιχείο επείγουσας ανάγκης, θα καθοδηγείτε απρόσκοπτα τους επισκέπτες στη μηχανή κρατήσεών σας, αυξάνοντας τα ποσοστά μετατροπών και διασφαλίζοντας μια καλοκαιρινή σεζόν γεμάτη με ευχαριστημένους επισκέπτες.

 

διαβάστε ακόμα

Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024