Το μέσο «μονοπάτι προς την αγορά», η περίοδος δηλαδή από τη σκέψη για ένα ταξίδι μέχρι την τελική κράτηση για αυτό, ανέρχεται σε 71 ημέρες, εκ των οποίων οι 33 αφιερώνονται στην έμπνευση και οι 38 στην αναλυτική έρευνα και τον σχεδιασμό. Παράλληλα, η περίοδος από την κράτηση μέχρι την ημερομηνία αναχώρησης για το ταξίδι ανέρχεται σε 73 ημέρες.
Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα μελέτης που διενήργησε η Expedia Group σε συνεργασία με την Luth Research.
Η μελέτη βασίστηκε σε έρευνα καταναλωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, την Ιαπωνία, το Μεξικό, το Ην. Βασίλειο και τις ΗΠΑ και διερεύνησε κάθε πλευρά του διαδικτυακού ταξιδιού του σύγχρονου ταξιδιώτη, από την έμπνευση για το ταξίδι μέχρι την τελική κράτηση.
Ο μέσος καταναλωτής περιηγείται κατά μέσο όρο σε 141 σελίδες ταξιδιωτικού περιεχομένου μέσα σε 45 ημέρες πριν την κράτηση, με τους Αμερικανούς να περιηγούνται σε 277 σελίδες. Την τελευταία ημέρα πριν την κράτηση η περιήγηση κορυφώνεται με 25 θεάσεις ιστοσελίδων.
Τα online ταξιδιωτικά γραφεία (ΟΤΑ) κυριαρχούν στη φάση σχεδιασμού του ταξιδιού, αντιπροσωπεύοντας 67 σελίδες ενώ ακολουθούν οι ιστοσελίδες αεροπορικών εταιριών (33 σελίδες), οι ιστοσελίδες ξενοδοχείων (16) και οι σελίδες meta travel (16).
Κατά τις 45 ημέρες πριν την κράτηση, οι σημαντικότερες πηγές πληροφόρησης είναι οι ΟΤΑ, οι μηχανές αναζήτησης, τα social media, οι ιστοσελίδες αεροπορικών εταιριών και οι ιστοσελίδες meta travel. Το 80% των ταξιδιωτών επισκέπτονται ιστοσελίδες ΟΤΑ, ακόμη κι αν τελικά κάνουν κράτηση μέσω άλλου καναλιού.
Οι ταξιδιώτες δαπανούν κατά μέσο όρο 303 λεπτά, ή περίπου 5 ώρες, στην αναζήτηση ταξιδιού. Οι Αμερικανοί προηγούνται με 524 λεπτά, ενώ 511 λεπτά είναι ο μέσος όρος για όσους επιλέγουν βραχυχρόνια μίσθωση. Ο μέσος ταξιδιώτης δαπανεί 160 λεπτά στις σελίδες των ΟΤΑ, 128 λεπτά στις ιστοσελίδες αερομεταφορέων και άλλα 120’ σε ιστοσελίδες meta travel.
Λιγότερη προσοχή συγκεντρώνουν οι σελίδες των ξενοδοχείων και των εταιριών ενοικίασης αυτοκινήτων, όμως όσοι τις επισκέπτονται δαπανούν 90 και 60 λεπτά αντίστοιχα.
Επιπλέον, στην εποχή κυριαρχίας των smartphone, οι ταξιδιώτες φαίνεται ότι για τις εκτενείς ταξιδιωτικές αναζητήσεις τους προτιμούν τη χρήση σταθερού υπολογιστή.