Την επόμενη εβδομάδα, από τις 9 έως τις 12 Οκτωβρίου, θα πραγματοποιηθεί στο Ορλάντο το Arival 360 Conference, όπου θα παρουσιαστούν οι τάσεις, που θα διαμορφώσουν την ταξιδιωτική βιομηχανία το 2024.
Στο συνέδριο θα μετάσχουν πάνω από 1.000 εκπρόσωποι εταιρειών από τους τομείς των περιηγήσεων, των δραστηριοτήτων, των αξιοθέατων και των εμπειριών.
Τα καυτά θέματα παρουσίασης και συζήτησης περιλαμβάνουν την τεχνητή νοημοσύνη και τις επιπτώσεις της στον κλάδο των εμπειριών, την ψηφιακή διανομή, τις τιμές, τα ταξίδια με πάθος, τις συνεργασίες και πώς η συμπερίληψη και η διαφορετικότητα θα συνεχίσουν να προκαλούν θεμελιώδεις αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βιώνουν τα ταξίδια και την ανταπόκριση που περιμένουν.
Ενόψει του συνεδρίου, ηγετικά στελέχη του ταξιδιωτικού κλάδου κατέθεσαν τις εκτιμήσεις τους για τις τρεις κορυφαίες τάσεις για το 2024, οι οποίες αναμένεται να κυριαρχήσουν στις συζητήσεις στην εκδήλωση:
1. Η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε επιτέλους να ανοίξει το δρόμο για την πραγματική εξατομίκευση
Ο Douglas Quinby, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής της Arival, εκτιμά ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα βρεθεί το 2024 στο επίκεντρο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, καθώς μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των ταξιδιωτών. Αν χρησιμοποιήσουμε την τεχνητή νοημοσύνη με τον σωστό τρόπο, οι ταξιδιωτικές εταιρείες θα μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες υπηρεσίες στον ταξιδιώτη, παρέχοντας τις εμπειρίες, που επιθυμεί ο καθένας, δήλωσε.
Ο Greg DeShields, Εκτελεστικός Διευθυντής της Tourism Diversity Matters, προσθέτει ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία του επισκέπτη το 2024: «Οι προσδοκίες των πελατών για περισσότερη αυθεντικότητα θα παραμείνουν υψηλές, ενώ οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη και στον αυτοματισμό θα συνεχίσουν να επαναπροσδιορίζουν την εμπειρία του επισκέπτη, παρέχοντας μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση και περισσότερες επιλογές. Η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτοματοποίηση θα επηρεάσουν διάφορα τμήματα, θα προσαρμοστούν και θα προσφέρουν πιο «φιλικές προς τον πελάτη» λύσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη. Οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης και οι αναλύσεις δεδομένων θα προσφέρουν στους ταξιδιώτες πιο εξατομικευμένες και αποτελεσματικές εμπειρίες.
2. Η ζήτηση για καθηλωτικές εμπειρίες με αυθεντική, ανθρώπινη σύνδεση θα συνεχίσει να αυξάνεται
«Αυτή η τάση, η οποία κυριάρχησε το 2023, θα συνεχίσει να εξελίσσεται το 2024 – με την επιθυμία για μοναδικές στιγμές και θεματικά ταξίδια να γίνεται ακόμη πιο εμφανής», σημειώνει ο κ.Quinby. "Ως αποτέλεσμα, είναι πιθανό να υπάρχει μια τεράστια γκάμα νέων επιλογών στη διάθεση των ταξιδιωτών. Οι ταξιδιωτικοί πάροχοι θα πρέπει να εξετάσουν πώς να προχωρήσουν τις προσφορές τους ένα βήμα παραπέρα το 2024 από ό,τι το 2023 – η εστίαση στη διαφοροποίηση και την εμπειρία των χρηστών στο στάδιο της κράτησης θα είναι το κλειδί για να γοητεύσουν τους ταξιδιώτες".
Η Rebecca Fisher, συνιδρυτής του Beyond the Bell Tours, συμφωνεί: «Οι άνθρωποι θα επιδιώκουν τη νέα χρονιά όλο και περισσότερο βιωματικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Πιστεύω ότι θα δούμε αυτές τις τάσεις να αναπτύσσονται τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και σε εγχώριο επίπεδο [εντός των ΗΠΑ]».
3. Θα δούμε μια στροφή από τα ταξίδια με βάση τον προορισμό σε ταξίδια με βάση το πάθος
«Το πού θα έχει λιγότερο σημασία από το γιατί το 2024», λέει ο κ.Quinby. Μέχρι τώρα ο ταξιδιώτης αναζητούσε προορισμούς, έψαχνε για πληροφορίες σχετικά με τους ελέγχους και τα διαβατήρια, είπε. Το 2024, ο ταξιδιώτης θα εστιάσει το ενδιαφέρον του "στο ποιος, τι και γιατί, παρά στο πού και το πότε".
Ή, όπως λέει ο Dan Christian, οικοδεσπότης του podcast Travel Trends και ιδρυτής της Acceleration Team:
«Βλέπουμε μια στροφή από τα ταξίδια που βασίζονται στον προορισμό στα ταξίδια με βάση το πάθος. Οι μόνες επιλογές σήμερα για τον ταξιδιώτη είναι το πού και πότε και πρέπει να μεταβούμε σε αυτό που είστε και τι σας ενδιαφέρει. Οι ιστότοποι και άλλες πλατφόρμες ταξιδιών, για παράδειγμα, εξακολουθούν να εστιάζουν στους προορισμούς. Αλλά οι άνθρωποι επιλέγουν ταξιδιωτικές εμπειρίες με βάση τα πάθη τους έναντι των προορισμών. Γι αυτό και πρέπει να επαναπροσδιορισθούν και οι ΄πολιτικές μάρκετινγκ προς τη νέα τάση"