Accor: Μεγάλη επιστροφή των δια ζώσης συνεδρίων - Οι 5 τάσεις στον συνεδριακό τουρισμό του μέλλοντος

11-10-23 | ΤΑΣΕΙΣ

Mια ανάγκη για έμφαση στην ισορροπία και στο ανήκειν αποκαλύπτει η πιο πρόσφατη έκθεση της Accor «Meeting Expectations: The Future of Meetings & Events», η οποία μελετά τον παγκόσμιο κλάδο των εκδηλώσεων και συνεδρίων, ο οποίος συνεχίζει να ανακάμπτει.

Καθώς το παγκόσμιο επαγγελματικό πεδίο περνά από ριζικές αλλαγές, δημιουργούνται νέες ευκαιρίες στη βιομηχανία συνεδρίων και εκδηλώσεων. Η μεγαλύτερη ανάγκη στη βιομηχανία σήμερα είναι η ανθρώπινη σύνδεση, σύμφωνα με την έκθεση, και η ανθρώπινη ανάγκη για συναντήσεις, διαμοιρασμό πληροφοριών και εξέλιξης.

Οι φόβοι ότι μετά τη πανδημία τα συνέδρια και οι εκδηλώσεις θα είχαν σημαντικά εμπόδια να υπερπηδήσουν προκειμένου να ανακτήσουν το κοινό τους, διαψεύδονται με τις προβλέψεις για την ανάκαμψη να κάνουν λόγο για επίπεδα άνω του 2019 μέσα στα επόμενα χρόνια.

Συγκεκριμένα, οι προβλέψεις της Statista για το σύνολο της παγκόσμιας βιομηχανίας συνεδρίων και εκδηλώσεων, αποτιμούν την αξία της σε 1,78 δισ. δολάρια μέχρι το 2030. H έκθεση της Accor επιβεβαιώνει την τάση αυτή. Το 78% των ερωτηθέντων της έρευνας στην οποία βασίστηκε, δήλωσαν ότι οι δαπάνες τους ή των πελατών τους παρουσίασαν αύξηση σε σχέση με το 2022, με το 36% να αναφέρουν ότι η αύξηση αυτή ήταν μεγαλύτερου από 25%. Όσον αφορά το 2024, η ανάπτυξη αναμένεται να συνεχιστεί, με το 80% να δηλώνουν ότι αναμένουν αυξημένες δαπάνες το 2024 και το 30% αύξηση άνω του 25%.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 78% αναμένει ότι ο αριθμός των μικρομεσαίων συναντήσεων (έως 100 συμμετέχοντες) θα αυξηθεί το 2024, και ίδιος αριθμός προσδοκά ότι ο αριθμός των συναντήσεων με άνω των 100 ατόμων θα αυξηθεί. Το 57% προβλέπει αύξηση στα μεγάλα συνέδρια (άνω των 300 συμμετεχόντων) ενώ το 78% ότι θα είναι πολύ σημαντικό για τη βιομηχανία να παρακολουθήσουν εκθέσεις, συνέδρια και tradeshow το 2024.

Το 33% των διοργανωτών συνεδρίων αναμένουν αυξημένα έσοδα κατά 40% τουλάχιστον από τις δια ζώσης εκδηλώσεις σε σύγκριση με τις εικονικές, και το 80% δεν θα ήταν ικανοποιημένοι με τη χρήση video-conferencing για το κλείσιμο συμφωνιών το 2024.

Η έκθεση της Accor αποκαλύπτει τις ακόλουθες 5 τάσεις οι οποίες θα διαμορφώσουν την ανάπτυξη στη βιομηχανία συνεδρίων και εκδηλώσεων....

1. Ηπιότερη παραγωγικότητα | Η ηθική «work hard, play hard» η οποία συνδεόταν με την επιχειρηματικότητα και τις εκδηλώσεις αλλάζει σύμφωνα με τις απαιτήσεις των νέων τρόπων ζωής. Σκοπός είναι η ισορροπία των στόχων και την παραγωγικότητα.

2. Πώληση του ανήκειν | Οι εκδηλώσεις και τα συνέδρια έχουν στο επίκεντρό τους τον άνθρωπο. Η ανθρώπινη σύνδεση και η ενίσχυση μιας αίσθησης ανήκειν αποτελούν ορόσημα της επιτυχίας του σχεδιασμού των εκδηλώσεων. Στόχος είναι να γιορτάζεται η ανθρώπινη σύνδεση, να πωλείται το ανήκειν.

3. Σχεδιασμός εμπειριών | Όσοι κάνουν κράτηση σε εκδηλώσεις αναζητούν επιστροφή της επένδυσής τους, όμως αναζητούν περισσότερο από ποτέ και για επιστροφή σε εμπειρίες. Στόχος είναι η δημιουργία αξιομνημόνευτων εμπειριών που ενισχύουν τις ουσιαστικές συνδέσεις.

4. Πράσινες συναντήσεις | Ο θετικός αντίκτυπος αποτελεί διαφοροποιητικό παράγοντα και, περισσότερο από ποτέ, ο κλάδος έχει το πράσινο φως ώστε να οδηγηθεί σε άλλες. Τα πράσινα πρότυπα δεν αποτελούν πλέον ένα μπόνους στις εκδηλώσεις, αλλά θα αποτελούν αποφασιστικό παράγοντα. Στόχος είναι η αειφορία να αποτελεί το πρώτο μέλημα, και όχι μια δεύτερη σκέψη.

5. Τεχνολογία που αλλάζει τα δεδομένα | Τα δια ζώσης συνέδρια είναι ζωτικής σημασίας για την συνάθροιση ανθρώπων οι οποίοι σε διαφορετική περίπτωση συναντώνται μέσα από οθόνες. Η ψηφιακή τεχνολογία έχει εξαπλωθεί, όμως το δια ζώσης έχει αξία και το να είναι κανείς στον ίδιο χώρο μαζί με άλλους έχει σημασία.

διαβάστε ακόμα

Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές