Amadeus: Τα διεθνή ταξίδια απόλυτη προτεραιότητα για το 68% των νοικοκυριών με υψηλά εισοδήματα το ερχόμενο 12μηνο

19-10-23 | ΤΑΣΕΙΣ

Τα νοικοκυριά με υψηλά εισοδήματα αναμένεται να παρουσιάσουν ισχυρή ζήτηση για διεθνή ταξίδια το προσεχές 12μηνο, σύμφωνα με τη δεύτερη έκδοση της έρευνας 'Προτεραιότητες δαπανών ταξιδίου των καταναλωτών' που διεξήχθη από την Outpayce της Amadeus.

Ως νοικοκυριά υψηλών εισοδημάτων ορίζονται εκείνα με ετήσια έσοδα που ξεπερνούν τα 120.000 δολάρια προ φόρων.

Η έρευνα έδειξε ότι...

-Τα διεθνή ταξίδια θεωρήθηκαν 'υψηλή προτεραιότητα' από το 68% των νοικοκυριών με υψηλά εισοδήματα σε σύγκριση με το 47% των υπολοιπων κατηγοριών εισοδημάτων.

-Το 65% των νοικοκυριών υψηλών εισοδημάτων σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν περισσότερα διεθνή ταξίδια το προσεχές 12μηνο έναντι αντίστοιχου ποσοστού 38% των υπόλοιπων νοικοκυριών.

-Το 58% των νοικοκυριών υψηλών εισοδημάτων σχεδιάζουν να δαπανήσουν περισσότερα για διεθνή ταξίδια το προσεχές 12μηνο σε σύγκριση με το 36% των υπόλοιπων νοικοκυριών.

- Τα νοικοκυριά υψηλών εισοδημάτων αναμένεται να δαπανήσουν 7.413 δολάρια για διεθνή ταξίδια το προσεχές 12μηνο έναντι μέσης δαπάνης ύψους 3.422 δολαρίων στις υπόλοιπες κατηγορίες εισοδημάτων.

Όταν ρωτήθηκαν γιατί μπορούν να δαπανήσουν περισσότερα στα ταξίδια, οι κορυφαίες απαντήσεις των νοικοκυριών υψηλών εισοδημάτων ήταν:
-Απέκτησαν χρήματα από πρόσφατες επενδύσεις, οπότε μπορούν να προβούν σε ταξιδιωτικές δαπάνες (41%)
-Έκαναν αποταμίευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έχοντας πλέον τη δυνατότητα για μεγαλύτερες δαπάνες στα ταξίδια (40%)
-Είχαν αύξηση αποδοχών πρόσφατα, πράγμα που σημαίνει ότι έχουν την ελευθερία να δαπανήσουν σε ταξίδια (40%).

Ο SVP Global Head of Product Management and Delivery, της Outpayce από την Amadeus, Jean-Christophe Lacour, σχολίασε: "Αν οι ταξιδιωτικές εταιρείες επιθυμούν να συνεχίσουν να προσελκύουν ανώτερα εισοδήματα, πρέπει να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες λιανικής. Πάρετε για παράδειγμα τις αεροπορικές εταιρείες. Για να αυξήσουν τα κέρδη τους, πρέπει να προσφέρουν στους επιβάτες πλήρη διαφάνεια όσον αφορά τις δαπάνες ανταλλαγής νομισμάτων. Σήμερα, οι ταξιδιώτες έχουν την προσδοκία ότι οι πληρωμές θα είναι άνετες, απλές και στο νόμισμά τους. Χειριζόμενοι τις μετατροπές εσωτερικά, οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να μειώσουν τα τέλη για τον πελάτη και, σε ορισμένες περιπτώσεις, να διπλασιάσουν το κέρδος από ένα εισιτήριο, όπως παρατηρήσαμε σε έναν από τους αερομεταφορείς μας".

Στην έρευνα συμμετείχαν 4.500 ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και τη Σιγκαπούρη κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023, μέσα από διαδικτυακή μεθοδολογία από τη διεθνή εταιρεία έρευνας αγοράς Opinium εκ μέρους της Outpayce από την Amadeus.

διαβάστε ακόμα

Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο