ΑΒΤΑ: Αυξημένη εμπιστοσύνη των Βρετανών στα ταξίδια, χάρη στα πακέτα διακοπών – Τι τους προβληματίζει στα διεθνή ταξίδια

30-10-23 | ΤΑΣΕΙΣ

Υψηλή εμπιστοσύνη στα ταξίδια στο μεγαλύτερο μέρος του Βρετανικού πληθυσμού καταγράφει ο δείκτης που εγκαινιάζει η ΑΒΤΑ, Travel Confidence Index, για το 2023.

Ο δείκτης παρέχει ένα αριθμητικό μέτρο για το βαθμό σιγουριάς που έχουν οι Βρετανοί για τα ταξίδια. Η συνολική βαθμολογία για τον πληθυσμό του Ηνωμένου Βασιλείου είναι +41. Αυτό σημαίνει ότι, κατά μέσο όρο, ο γενικός πληθυσμός στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει μέτριο επίπεδο σιγουριάς για τα ταξίδια. 

Ο δείκτης αναλύει επίσης τα επίπεδα εμπιστοσύνης μεταξύ διαφορετικών ομάδων ανθρώπων: 

-Όσοι έκαναν οργανωμένες διακοπές τον περασμένο χρόνο σημείωσαν +70, υποδεικνύοντας υψηλό επίπεδο εμπιστοσύνης στα ταξίδια. 

-Όσοι έκαναν κράτηση για τα ταξίδια τους με τη βοήθεια ενός επαγγελματία ταξιδιού σημείωσαν +72, αντικατοπτρίζοντας ακόμη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη. 

-Τα άτομα ηλικίας 25-34 ετών έχουν βαθμολογία +53, υποδηλώνοντας ότι αυτή η ηλικιακή ομάδα έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για τα ταξίδια από τον συνολικό πληθυσμό. 

-Οι οικογένειες, ως ομάδα, έχουν βαθμολογία +52, γεγονός που δείχνει ότι έχουν επίσης μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση από τον γενικό πληθυσμό. 

-Από την άλλη πλευρά, τα άτομα άνω των 65 ετών σημείωσαν +33, που σημαίνει ότι έχουν χαμηλότερο επίπεδο εμπιστοσύνης στα ταξίδια σε σύγκριση με τον μέσο πληθυσμό. 

Αυτές οι βαθμολογίες προέκυψαν από αντιπροσωπευτικό δείγμα 2.000 ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου, οι οποίοι αξιολόγησαν πόσο σίγουροι αισθάνονται αυτήν τη στιγμή σχετικά με τις διακοπές στο εξωτερικό σε κλίμακα από το 1 έως το 10. 

Τα ζητήματα που απασχολούν κυρίως τους Βρετανούς και επηρεάζουν το βαθμό εμπιστοσύνης τους στα ταξίδια εξωτερικού είναι...

-Τα απαραίτητα στοιχεία για το ταξίδι που συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία είναι η διαπίστωση ότι διαθέτουν έγκυρο διαβατήριο/ βίζα (απαραίτητο για το 67% των  Βρετανών), και ακολουθεί η ταξιδιωτική ασφάλιση (54%),

-Άλλα στοιχεία που αξιολογούνται ως σημαντικά από τους Βρετανούς συνδέονται με οικονομικές ανησυχίες και αναδεικνύουν τον ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι οργανωμένες διακοπές στην αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα ταξίδια. Το 53% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι είναι απαραίτητο να επιστρέψουν στο σπίτι εάν η ταξιδιωτική εταιρεία καταρρεύσει, ακολουθούμενο από την εκ των προτέρων γνώση της συνολικής τιμής των διακοπών (49%) και την οικονομική προστασία σε περίπτωση κατάρρευσης της ταξιδιωτικής τους εταιρείας (49%). 

-Δύο στους πέντε (41%) είπαν ότι η κράτηση με μέλος της ABTA είναι απαραίτητη προϋπόθεση για το ταξίδι και ένα επιπλέον 35% ότι είναι σημαντική.

 

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας