Deloitte: Πώς θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί την επερχόμενη εορταστική περίοδο

02-11-23 | ΤΑΣΕΙΣ

Σχεδόν το 48% των Αμερικανών έχει σκοπό να ταξιδέψει κατά την περίοδο από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως τα μέσα του Ιανουαρίου, με αυξημένο ενδιαφέρον για τα ταξίδια κατά τη διάρκεια των εορτών, ανεξαρτήτως ηλικίας και οικονομικής κατάστασης. 

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Deloitte, ο μέσος προϋπολογισμός για τα ταξίδια αυτής της περιόδου ανέρχεται σε $2.725.

Στην έρευνα καταγράφονται οι ακόλουθες προθέσεις των Αμερικανών για την εορταστική περίοδο...

- Παρά την αυξημένη επιθυμία για ταξίδια, οι Αμερικανοί προγραμματίζουν να ταξιδέψουν λιγότερο (μέσος όρος 1,88 ταξίδια το 2023 έναντι 2,01 το 2022), με μείωση της διάρκειας.

- Περίπου το 18% των ταξιδιωτών αναφέρει ότι θα ξοδέψει περισσότερα λόγω της αύξησης των τιμών, ενώ άλλο ένα 18% ότι θα δαπανήσει σημαντικά λιγότερα λόγω οικονομικών ανησυχιών.

- Κατηγορίες Ταξιδιών: Οι ταξιδιώτες επικεντρώνονται σε δύο βασικές περιόδους των εορτών: από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως το τέλος του Νοεμβρίου (33%) και από τα Χριστούγεννα έως την Πρωτοχρονιά (27%).

- Το 58% των ταξιδιωτών δηλώνει ότι το κύριο κίνητρο για το μεγαλύτερο ταξίδι τους είναι η συνάντηση με αγαπημένα πρόσωπα, ενώ το 51% αναζητά ηρεμία και χαλάρωση.

- Προφίλ των Ταξιδιωτών: Οι Boomers αναμένεται να αυξήσουν τη συμμετοχή τους στα εορταστικά ταξίδια από 21% το 2022 σε 29% το 2023. Οι Gen Z σχεδιάζουν κατά μέσο όρο 2,1 ταξίδια, ενώ οι Millennials 2,2 ταξίδια, με αυξημένη δαπάνη σε σχέση με προηγούμενα έτη.

- Το 56% των ταξιδιωτών προγραμματίζει να διανυκτερεύσει σε ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια των εορτών, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό τους πέρυσι (35%). Το 15% προτιμά ιδιωτικές ενοικιαζόμενες κατοικίες.

- Προτίμηση για Βιώσιμα Ξενοδοχεία: Οι Gen Z και οι Millennials προβάλλουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για ταξίδια με υψηλές αξιολογήσεις στον τομέα της βιωσιμότητας.

- Μέσα Μετακίνησης: Το 37% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να πραγματοποιήσει πτήση κατά τη διάρκεια των εορτών, ενώ το 53% προτιμά να ταξιδέψει οδικώς.

- Το 43% των ταξιδιωτών σχεδιάζει επίσκεψη σε μεγάλο αξιοθέατο και το 30% σκοπεύει να παρευρεθεί σε εκδήλωση όπως συναυλία ή φεστιβάλ.

- Το 34% των ταξιδιωτών δηλώνει ότι προτίθεται να εργαστεί κατά τη διάρκεια του εορταστικού ταξιδιού τους.

- Οι ταξιδιώτες που εργάζονται κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους σχεδιάζουν κατά μέσο όρο 2,3 ταξίδια και επεκτείνουν τη διάρκεια του μεγαλύτερου ταξιδιού τους κατά τέσσερις ημέρες λόγω της απομακρυσμένης εργασίας.

 

διαβάστε ακόμα

Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025