Deloitte: Πώς θα ταξιδέψουν οι Αμερικανοί την επερχόμενη εορταστική περίοδο

02-11-23 | ΤΑΣΕΙΣ

Σχεδόν το 48% των Αμερικανών έχει σκοπό να ταξιδέψει κατά την περίοδο από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως τα μέσα του Ιανουαρίου, με αυξημένο ενδιαφέρον για τα ταξίδια κατά τη διάρκεια των εορτών, ανεξαρτήτως ηλικίας και οικονομικής κατάστασης. 

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Deloitte, ο μέσος προϋπολογισμός για τα ταξίδια αυτής της περιόδου ανέρχεται σε $2.725.

Στην έρευνα καταγράφονται οι ακόλουθες προθέσεις των Αμερικανών για την εορταστική περίοδο...

- Παρά την αυξημένη επιθυμία για ταξίδια, οι Αμερικανοί προγραμματίζουν να ταξιδέψουν λιγότερο (μέσος όρος 1,88 ταξίδια το 2023 έναντι 2,01 το 2022), με μείωση της διάρκειας.

- Περίπου το 18% των ταξιδιωτών αναφέρει ότι θα ξοδέψει περισσότερα λόγω της αύξησης των τιμών, ενώ άλλο ένα 18% ότι θα δαπανήσει σημαντικά λιγότερα λόγω οικονομικών ανησυχιών.

- Κατηγορίες Ταξιδιών: Οι ταξιδιώτες επικεντρώνονται σε δύο βασικές περιόδους των εορτών: από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως το τέλος του Νοεμβρίου (33%) και από τα Χριστούγεννα έως την Πρωτοχρονιά (27%).

- Το 58% των ταξιδιωτών δηλώνει ότι το κύριο κίνητρο για το μεγαλύτερο ταξίδι τους είναι η συνάντηση με αγαπημένα πρόσωπα, ενώ το 51% αναζητά ηρεμία και χαλάρωση.

- Προφίλ των Ταξιδιωτών: Οι Boomers αναμένεται να αυξήσουν τη συμμετοχή τους στα εορταστικά ταξίδια από 21% το 2022 σε 29% το 2023. Οι Gen Z σχεδιάζουν κατά μέσο όρο 2,1 ταξίδια, ενώ οι Millennials 2,2 ταξίδια, με αυξημένη δαπάνη σε σχέση με προηγούμενα έτη.

- Το 56% των ταξιδιωτών προγραμματίζει να διανυκτερεύσει σε ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια των εορτών, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό τους πέρυσι (35%). Το 15% προτιμά ιδιωτικές ενοικιαζόμενες κατοικίες.

- Προτίμηση για Βιώσιμα Ξενοδοχεία: Οι Gen Z και οι Millennials προβάλλουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για ταξίδια με υψηλές αξιολογήσεις στον τομέα της βιωσιμότητας.

- Μέσα Μετακίνησης: Το 37% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να πραγματοποιήσει πτήση κατά τη διάρκεια των εορτών, ενώ το 53% προτιμά να ταξιδέψει οδικώς.

- Το 43% των ταξιδιωτών σχεδιάζει επίσκεψη σε μεγάλο αξιοθέατο και το 30% σκοπεύει να παρευρεθεί σε εκδήλωση όπως συναυλία ή φεστιβάλ.

- Το 34% των ταξιδιωτών δηλώνει ότι προτίθεται να εργαστεί κατά τη διάρκεια του εορταστικού ταξιδιού τους.

- Οι ταξιδιώτες που εργάζονται κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους σχεδιάζουν κατά μέσο όρο 2,3 ταξίδια και επεκτείνουν τη διάρκεια του μεγαλύτερου ταξιδιού τους κατά τέσσερις ημέρες λόγω της απομακρυσμένης εργασίας.

 

διαβάστε ακόμα

"Το Ξενοδοχείο των δύο Κόσμων" στην Αρχαία Μεσσήνη
Lemnos Philema: Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου στη Λήμνο
Πολιτιστικό Φεστιβάλ Ροδοφέγγαρο στη Ροδαυγή Άρτας
Σε επίπεδα 2019 φέτος ο Γερμανικός τουρισμός – 3ος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα
Αυστριακός τουρισμός: Η αύξηση στις τιμές διακοπών ξεπερνά τον πληθωρισμό
Βιώσιμος τουρισμός κρουαζιέρας στη Σαντορίνη - Συνάντηση της CLIA με τοπικούς παράγοντες
Κέρκυρα: Απομακρύνθηκαν τραπεζοκαθίσματα και ξαπλώστρες που είχαν τοποθετηθεί χωρίς παραχώρηση απλής χρήσης
Διαφημιστική καμπάνια ΕΟΤ | Γέμισαν Ελλάδα οι δρόμοι και το μετρό του Παρισιού
IAG - British Airways | Έρχονται αυξήσεις στα αεροπορικά εισιτήρια στην Ευρώπη
Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Πρέσβη της Ιαπωνίας - επίσκεψη στο Τόκυο