«Το 2024 οι προορισμοί θα χρειαστεί να κερδίσουν εκ νέου την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών»

06-11-23 | ΤΑΣΕΙΣ

Οι προορισμοί που επιθυμούν να επιτύχουν τη σεζόν του 2024 θα χρειαστεί να εργαστούν σκληρά στις αγορές εισερχόμενου τουρισμού τους, προκειμένου να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών, οι οποίοι ανησυχούν όλο και περισσότερο για τις εξελίξεις στην παγκόσμια γεωπολιτική κατάσταση.

Αυτό δήλωσε ο γενικός γραμματέας της Παγκόσμιας Ένωσης Αδελφών Πόλεων για τον Τουρισμού (TCWTF), Hüseyin Baraner, μιλώντας στην Tourexpi, προειδοποιώντας για την τρέχουσα κατάσταση των Ευρωπαίων ταξιδιωτών. 

Οι αρνητικά φορτισμένες εικόνες που κάνουν το γύρο του κόσμου στα  Μέσα Ενημέρωσης, δεν συμβάλλουν ώστε δυνητικοί πελάτες να μπορούν να μπουν σε ατμόσφαιρα διακοπών, υπογράμμισε.

Όπως εκτιμά ο ίδιος, οι μοναδικές παραλίες, τα μέρη με ιστορικό ενδιαφέρον, η εντυπωσιακή γαστρονομία ή φιλοξενία δεν θα είναι αρκετά ώστε να προσελκύσουν την επερχόμενη σεζόν τους ταξιδιώτες. 

Για το λόγο αυτό, προτείνει την ανάληψη σημαντικών πρωτοβουλιών για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα ταξίδια. Οι άνθρωποι, ανέφερε, τείνουν να μην εγκαταλείπουν τις διακοπές. Αυτή τη στιγμή, οι προορισμοί θα πρέπει να παγιώσουν τη θέση τους ως επιλογή που προσελκύει το ενδιαφέρον των τουριστών και τους προσφέρει εμπιστοσύνη σε όλες τις απόψεις του ταξιδιού.

Ο κ. Baraner έδωσε επίσης έμφαση στο γεγονός ότι η παγκόσμια κατάσταση προκαλεί αλλαγές στα βασικά ενδιαφέροντα των ταξιδιωτών στις διακοπές, οι οποίοι έχουν γίνει πιο «εσωστρεφείς» και νιάζονται περισσότερο για την υγεία και την ευεξία τους. Αναζητούν δηλαδή περισσότερες δραστηριότητες όπως αθλήματα, μουσικές εκδηλώσεις, προγράμματα ευεξίας και γυμναστικής. 

Δήλωσε δε ότι μια ανώνυμη, απλή, ρεαλιστική και αγνή προσέγγιση θα προκαλέσει καλύτερες εντυπώσεις στους ταξιδιώτες από μια άλλη που βασίζεται σε υπερβολικά και περιττά σλόγκαν και εικόνες.

διαβάστε ακόμα

FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα