Οι προορισμοί που επιθυμούν να επιτύχουν τη σεζόν του 2024 θα χρειαστεί να εργαστούν σκληρά στις αγορές εισερχόμενου τουρισμού τους, προκειμένου να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών, οι οποίοι ανησυχούν όλο και περισσότερο για τις εξελίξεις στην παγκόσμια γεωπολιτική κατάσταση.
Αυτό δήλωσε ο γενικός γραμματέας της Παγκόσμιας Ένωσης Αδελφών Πόλεων για τον Τουρισμού (TCWTF), Hüseyin Baraner, μιλώντας στην Tourexpi, προειδοποιώντας για την τρέχουσα κατάσταση των Ευρωπαίων ταξιδιωτών.
Οι αρνητικά φορτισμένες εικόνες που κάνουν το γύρο του κόσμου στα Μέσα Ενημέρωσης, δεν συμβάλλουν ώστε δυνητικοί πελάτες να μπορούν να μπουν σε ατμόσφαιρα διακοπών, υπογράμμισε.
Όπως εκτιμά ο ίδιος, οι μοναδικές παραλίες, τα μέρη με ιστορικό ενδιαφέρον, η εντυπωσιακή γαστρονομία ή φιλοξενία δεν θα είναι αρκετά ώστε να προσελκύσουν την επερχόμενη σεζόν τους ταξιδιώτες.
Για το λόγο αυτό, προτείνει την ανάληψη σημαντικών πρωτοβουλιών για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα ταξίδια. Οι άνθρωποι, ανέφερε, τείνουν να μην εγκαταλείπουν τις διακοπές. Αυτή τη στιγμή, οι προορισμοί θα πρέπει να παγιώσουν τη θέση τους ως επιλογή που προσελκύει το ενδιαφέρον των τουριστών και τους προσφέρει εμπιστοσύνη σε όλες τις απόψεις του ταξιδιού.
Ο κ. Baraner έδωσε επίσης έμφαση στο γεγονός ότι η παγκόσμια κατάσταση προκαλεί αλλαγές στα βασικά ενδιαφέροντα των ταξιδιωτών στις διακοπές, οι οποίοι έχουν γίνει πιο «εσωστρεφείς» και νιάζονται περισσότερο για την υγεία και την ευεξία τους. Αναζητούν δηλαδή περισσότερες δραστηριότητες όπως αθλήματα, μουσικές εκδηλώσεις, προγράμματα ευεξίας και γυμναστικής.
Δήλωσε δε ότι μια ανώνυμη, απλή, ρεαλιστική και αγνή προσέγγιση θα προκαλέσει καλύτερες εντυπώσεις στους ταξιδιώτες από μια άλλη που βασίζεται σε υπερβολικά και περιττά σλόγκαν και εικόνες.