Trip.com: Οι πιο επιτυχημένες στρατηγικές καταπολέμησης του υπερτουρισμού με προσέγγιση αειφορίας

22-01-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Τρόπους ισορροπημένης αντιμετώπισης του υπερτουρισμού στους προορισμούς, με εργαλεία αειφορίας παρουσίασε η CEO του ομίλου Trip.com, Jane Sun, κατά τη συμμετοχή της στις συζητήσεις του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός με τίτλο «Rebuilding Trust».

Η κ. Sun, από τη συμμετοχή της στο πάνελ «Sorry, We're Full: Tackling Overtourism», αναφέρθηκε στους τρόπους με τους οποίους μπορεί να αναπτυχθεί η προσφορά και η ζήτηση με αειφόρο τρόπο.

Στο πλαίσιο αυτό ανέφερε την επένδυση στον τουρισμό υψηλής ποιότητας, ως μια βιώσιμη προσέγγιση για την προσέλκυση επισκεπτών σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς. Ορισμένες αγορές όπως η Ταϊλάνδη και η Μαλαισία, έχουν υιοθετήσει την στρατηγική προσέλκυσης τουριστών υψηλής ποιότητας ώστε να ανακατευθύνουν τη ζήτηση μακριά από τους καθιερωμένους προορισμούς. Ταυτόχρονα, άλλες περιοχές στοχεύουν στη διαφοροποίηση των τουριστικών εισροών με την προσφορά νέων μορφών τουρισμού σε περιοχές με μικρό αριθμό επισκεπτών.

Η στρατηγική αυτή περιορίζει τον υπερτουρισμό και έχει δυνατότητες οικονομικών κερδών, με προορισμούς όπως το Ντουμπάι να έχουν επιτύχει να διευρύνουν την αξία της βιομηχανίας τουρισμού ευεξίας σε πάνω από 108 δισ. δολάρια.

Άλλη στρατηγική για την ανακούφιση των προορισμών, σύμφωνα με την κ. Sun, είναι η προώθηση των λιγότερο γνωστών προορισμών στο πλαίσιο του «long-tail tourism». Η πρόοδος της τεχνολογίας και οι κοινωνικές διασυνδέσεις καθιστούν πιο αποτελεσματικές τις προσεγγίσεις μάρκετινγκ με έμφαση σε λιγότερο γνωστές περιοχές. Παράδειγμα αποτελούν οι στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου της Trip.com με καμπάνιες e-commerce και αξιοποίηση της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης για ταξίδια Trip Moments, που έχουν στόχο να αναδείξουν λιγότερο γνωστούς προορισμούς. Η περιοχή Daegu της Κορέας αναδείχθηκε σε επιτυχημένη ψηφιακή καμπάνια που συγκέντρωσε πάνω από 29 εκατ. θεάσεις, οδηγώντας σε αύξηση 87% των πωλήσεών της σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο τον περασμένο χρόνο.

Ακόμα, η στόχευση σε περιόδους ηρεμίας ή χαμηλής σεζόν μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του υπερτουρισμό κατά την υψηλή σεζόν. Η Trip.com προσφέρει αναβαθμισμένες επιλογές κράτησης για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες της έχουν την ελευθερία να προσαρμόζουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια όποτε αυτό είναι αναγκαίο.

διαβάστε ακόμα

H Vietnam Airlines προχωρά σε οικονομική και λειτουργική αναδιάρθρωση
Απόφοιτοι των ΑΣΤΕ μπορούν να καταταχθούν σε Τμήματα Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων με τουριστικές σπουδές
Rhodes Co-Lab | Εκδήλωση για την Ολιστική Βιώσιμη Ανάπτυξη από την Παραγωγή στη Γαστρονομία – Φιλοξενία
Υποδομές ώρα μηδέν στον ελληνικό τουρισμό
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου | Διεύθυνση Παρακολούθησης Φέρουσας Ικανότητας - Γραφεία Κλιματικής Ουδετερότητας
ΤΑΙΠΕΔ – ΕΤΑΔ | Αποτελεσματικότερη αξιοποίηση της δημόσιας ακίνητης περιουσίας
Αποχωρεί η TUI από την Γερμανική Ένωση οργανωμένου τουρισμού DRV - "Ανεπαρκής υπεράσπιση του κλάδου στον ανταγωνισμό"
Τουρισμός: Το value for money προτεραιότητα των Αμερικανών τουριστών αυτό το καλοκαίρι
Αμερικανικός τουρισμός: 8 στους 10 θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό μέσα στην ερχόμενη διετία
Ελληνίδα η νέα αντιπρόεδρος Ανάπτυξης της Trinity στο Λονδίνο – Αναζήτηση ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ευρώπη