Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές από το Ην. Βασίλειο (52%) διαβάζουν κριτικές κάθε φορά που κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο, με τις κριτικές να αποτελούν βασικό παράγοντα στην επιλογή ξενοδοχείου καθώς το 59% παραδέχεται ότι δεν θα έμενε σε ξενοδοχείο με αρνητική κριτική.
Αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε ο πάροχος λύσεων λογισμικού σε ξενοδοχεία, Agilysys, σε δείγμα 1.000 καταναλωτών από το Ην. Βασίλειο οι οποίοι κατά την περασμένη χρονιά ταξίδευαν τακτικά.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) των επισκεπτών ομολογούν πως μια κακή εμπειρία διαμονής σε ξενοδοχείο, είναι πολύ πιθανό να τους οδηγήσει να συντάξουν μια κριτική, με το 20% να χαρακτηρίζει την πιθανότητα αυτή πολύ πιο μεγάλη.
Όσον αφορά τους παράγοντες που τους ωθούν να αφήσουν μια κριτική, κορυφαίοι είναι το εάν πρόσφερε ή όχι value for money το ξενοδοχείο (40%), οι αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό (39%) και η ποιότητα φαγητού και ποτού (33%).