Το 52% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο βάσει κριτικών

16-04-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές από το Ην. Βασίλειο (52%) διαβάζουν κριτικές κάθε φορά που κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο, με τις κριτικές να αποτελούν βασικό παράγοντα στην επιλογή ξενοδοχείου καθώς το 59% παραδέχεται ότι δεν θα έμενε σε ξενοδοχείο με αρνητική κριτική.

Αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε ο πάροχος λύσεων λογισμικού σε ξενοδοχεία, Agilysys, σε δείγμα 1.000 καταναλωτών από το Ην. Βασίλειο οι οποίοι κατά την περασμένη χρονιά ταξίδευαν τακτικά.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) των επισκεπτών ομολογούν πως μια κακή εμπειρία διαμονής σε ξενοδοχείο, είναι πολύ πιθανό να τους οδηγήσει να συντάξουν μια κριτική, με το 20% να χαρακτηρίζει την πιθανότητα αυτή πολύ πιο μεγάλη.

Όσον αφορά τους παράγοντες που τους ωθούν να αφήσουν μια κριτική, κορυφαίοι είναι το εάν πρόσφερε ή όχι value for money το ξενοδοχείο (40%), οι αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό (39%) και η ποιότητα φαγητού και ποτού (33%).

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!