Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά"

23-04-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Τα ταξίδια περιπέτειας είναι στα πρόθυρα για να καθιερωθούν ως «μαζική αγορά», σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του διαδικτυακού ταξιδιωτικού πρακτορείου The Adventure People.

Ο CEO Chris Roche, ο οποίος ίδρυσε τον εν λόγω online τουρ οπερέιτορ το 2017, μιλώντας στο Adventure Travel Conference της Ένωσης Βρετανών τουριστικών πρακτόρων (ΑΒΤΑ), τόνισε ότι ο τομέας της περιπέτειας αναπτύσσεται ταχύτερα από κάθε άλλο και προέβλεψε έντονο ανταγωνισμό και χαμηλότερες τιμές.

Ο Chris Roche, πρώην εμπορικός διευθυντής της Travel Republic και της Love Holidays,  ανέφερε ότι μετά τον Covid υπάρχει μεγαλύτερη επιθυμία για ταξίδια. Για τα ταξίδια περιπέτειας διαπιστώνεται ενδιαφέρον από όλες τις ηλικίες μεταξύ 20 και 70 ετών και από όλο το εύρος εισοδημάτων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του The Adventure People, το 60% των πελατών του  είναι γυναίκες και το 60% είναι μεμονωμένοι ταξιδιώτες, με τους περισσότερους να είναι ηλικίας 22-51 ετών και κάτοικοι πόλης.

Η πιο σημαντική κατηγορία ταξιδιωτών περιπέτειας, όπως είπε, είναι οι κάτω των 35 ετών, που είναι ευκατάστατοι. Στο Ηνωμένο Βασίλειο αυτοί που επιζητούν ταξίδια περιπέτειας έχουν αυξηθεί κατά περίπου 50% τα τελευταία 30 χρόνια.

«Αυτή είναι μια αρκετά μεγάλη αλλαγή και δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. Πιθανότατα σημαίνει ότι τα ταξίδια ολιγάριθμων γκρουπ θα συνεχίσουν να αυξάνονται», είπε ο κ.Roche.

Τόνισε επίσης τον αυξανόμενο αριθμό ταξιδιωτών περιπέτειας στην κατηγορία «DINK» – αυτούς με «διπλό εισόδημα και χωρίς παιδιά» – καθώς και τους μεγαλύτερους εφήβους που πηγαίνουν ταξίδια με τους γονείς τους.

Οι ταξιδιώτες άνω των 55 ετών ζητούν επίσης την περιπέτεια, έχοντας το πλεονέκτημα του υψηλότερου διαθέσιμου εισοδήματος.

«Η αγορά εμπειρίας περιπέτειας βρίσκεται στο κατώφλι της μαζικής αγοράς», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ.Roche.

Προέβλεψε ότι περισσότεροι επιχειρηματίες να εισέρθουν στο χώρο των ταξιδιών περιπέτειας, εκτιμώντας επίσης ότι θα αυξηθεί ο όγκος των συγχωνεύσεων και εξαγορών επιχειρήσεων του κλάδου. Ο χώρος, τόνισε, αναζητεί την καινοτομία, ενώ θα δούμε και έναν αγώνα δρόμου για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

«Όλοι αυτοί οι παράγοντες θα οδηγήσουν σε ένα πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον για τους πελάτες, το οποίο θα επιταχύνει αυτή την ανάπτυξη της αγοράς», δήλωσε ο κ.Roche, προσθέτοντας: «Οι τιμές θα πιεστούν προς τα κάτω».

Η μέση τιμή κράτησης του Adventure People είναι 2.000 £, με τη μέση διάρκεια να είναι 10-14 νύχτες.

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!