Αμερικανικός τουρισμός 2024: Ποιες είναι οι κυριότερες τάσεις που διαμορφώνονται στα ταξίδια

14-06-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Τις σημαντικότερες ταξιδιωτικές τάσεις των Αμερικανών παρουσιάζει νέα έρευνα του Washington State University, σύμφωνα με την οποία σχεδόν όλοι οι Αμερικανοί αναφέρουν το αυξανόμενο κόστος των ταξιδιών ως παράγοντα επηρεασμού των σχεδίων τους.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 12 Απριλίου του 2024 σε δείγμα 1.020 Αμερικανών, έδειξε τα ακόλουθα...

-Γιατί ταξιδεύουν οι Αμερικανοί – Τα βασικότερα κίνητρα | Τρεις στους τέσσερις Αμερικανούς (76%) λένε ότι θα ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες. Από αυτούς που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν, το 95% θα ταξιδέψει στο εσωτερικό και το 37% στο εξωτερικό. Από όλους αυτούς τους δυνητικούς ταξιδιώτες, το 78% θα ταξιδέψει για διακοπές, το 68% θα ταξιδέψει για να επισκεφτεί την οικογένεια ή φίλους και το 23% θα ταξιδέψει για δουλειά ή επαγγελματικούς λόγους.

Οι εμπειρίες από όμορφα τοπία και ευεξίας είναι δύο κορυφαία κίνητρα για τον καθορισμό των ταξιδιωτικών σχεδίων. Από τα 16 πιθανά κίνητρα για την επιλογή προορισμών και σχεδίων στα ταξίδια, οι Αμερικανοί συχνά αναφέρουν ότι η εμπειρία ενός όμορφου περιβάλλοντος (37%) και η έμφαση στη χαλάρωση ή την ευεξία (33%) είναι μεταξύ των κορυφαίων παραγόντων. Στην πραγματικότητα, το 80% των Αμερικανών συμφωνεί ότι τα ταξίδια είναι ένας σημαντικός τρόπος για να βελτιώσουν τη συνολική τους ευημερία.

Άλλα αρκετά διαδεδομένα ταξιδιωτικά κίνητρα περιλαμβάνουν εμπειρίες φιλικές προς την οικογένεια (30%), απόλαυση διαφορετικών κουζινών (22%), περιπέτεια (21%) και συμμετοχή σε ψυχαγωγικές δραστηριότητες (17%). Μερικά πιο βαθιά κίνητρα είναι λιγότερο διαδεδομένα, αλλά εξακολουθούν να είναι κορυφαίοι παράγοντες για τουλάχιστον έναν στους δέκα Αμερικανούς, όπως η βαθιές εμπειρίες σε μια άλλη κουλτούρα ή άλλους ανθρώπους (12%), η έξοδος από τη ζώνη άνεσης (11%), η εξερεύνηση και μάθηση νέων πραγμάτων ή οι εκπαιδευτικές εμπειρίες (11%) και η γνωριμία με νέους ανθρώπους και η απόκτηση φίλων (9%).

-Ευαλωτότητα στον πληθωρισμό και τον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό | Σχεδόν όλοι οι Αμερικανοί (93%) σκοπεύουν να αφιερώσουν τουλάχιστον λίγο χρόνο στον προϋπολογισμό, στην αναζήτηση προσφορών και στη σύγκριση κόστους την επόμενη φορά που θα ταξιδέψουν. Στην πραγματικότητα, περισσότερα από τα δύο τρίτα σχεδιάζουν να ξοδέψουν «πολύ» ή «μέτριο χρονικό διάστημα» στον προγραμματισμό ενός προϋπολογισμού ταξιδιού (68%), στην αναζήτηση ταξιδιωτικών προσφορών και ευκαιριών (68%) ή στη σύγκριση κόστους για να επιλέξουν μεταξύ προορισμών ή δραστηριοτήτων (69%).

Σχεδόν όλοι οι Αμερικανοί αναμένουν ότι ο πληθωρισμός θα επηρεάσει τουλάχιστον μια πτυχή του μελλοντικού ταξιδιού τους. Το 96% αναμένει ότι το τρέχον ή το ενδεχόμενο αυξανόμενο κόστος – είτε στο σπίτι είτε στον ταξιδιωτικό προορισμό– θα έχει τουλάχιστον μικρή επιρροή στον ταξιδιωτικό τους προγραμματισμό. Σε πολλές περιπτώσεις, ο αντίκτυπος μπορεί να είναι σημαντικός – περισσότεροι από 4 στους 10 λένε ότι το τρέχον ή δυνητικό αυξανόμενο κόστος πιθανότατα θα έχει «μεγάλη επιρροή» στην επιλογή του ταξιδιωτικού προορισμού (47%) ή στην επιλογή καταλύματος (43%). Λίγο λιγότεροι από 4 στους 10 λένε το ίδιο για την προγραμματισμένη διάρκεια του ταξιδιού (39%) και τις δραστηριότητες που έχουν προγραμματιστεί (37%).

Εάν ο πληθωρισμός αναγκάσει τους Αμερικανούς να μειώσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, το κόστος αγορών (63%), το κόστος φαγητού και ποτού (52%) και το κόστος δραστηριότητας (57%) θα ήταν από τους πιο συνηθισμένους τρόπους μείωσης των δαπανών. Σχεδόν οι μισοί πιθανότατα θα μείωναν τις δαπάνες τους περικόπτοντας το κόστος ταξιδιού (48%) - για να ταξιδέψουν πιο κοντά στο σπίτι ή ταξιδεύοντας σε μια φθηνότερη περίοδο - ή με τη μείωση των δαπανών στα καταλύματα (44%).

-Προτεραιότητα η αειφορία | 3 στους 4 Αμερικανούς θεωρούν την αεφορία προτεραιότητα κατά τον σχεδιασμό του ταξιδιού. Στο επόμενο ταξίδι, το 75% των Αμερικανών λέει ότι η βιωσιμότητα θα είναι τουλάχιστον κορυφαία, σημαντική ή δευτερεύουσα προτεραιότητα στον προγραμματισμό του προορισμού, της διαμονής και των γευμάτων, των δραστηριοτήτων ή των μετακινήσεων. Σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί (46%) λένε ότι η βιωσιμότητα θα είναι «κορυφαία» ή «σημαντική προτεραιότητα» (46%) στον ταξιδιωτικό σχεδιασμό.

Αντίθετα, μόνο ένας στους 4 (25%) λέει ότι η βιωσιμότητα δεν αποτελεί προτεραιότητα και έχει μικρή ή καθόλου επιρροή στα ταξιδιωτικά του σχέδια.

Παρά το γεγονός ότι η πλειονότητα των Αμερικανών δίνει προτεραιότητα στη βιωσιμότητα, περισσότεροι από τους μισούς (56%) δεν συμφωνούν ότι είναι σημαντικό να επισκέπτονται ή να παραμένουν σε ρουστίκ τοποθεσίες χωρίς τεχνολογικούς ή ηλεκτρονικούς περισπασμούς όταν ταξιδεύουν. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους Baby Boomers, το 65% των οποίων διαφωνεί με αυτή τη δήλωση.

Τρεις στους 4 Αμερικανούς (74%) δηλώνουν ότι νιώθουν την ευθύνη να σχεδιάζουν και να ενεργούν με βιώσιμο τρόπο όταν ταξιδεύουν. Αλλά δεν είναι όλες οι βιώσιμες ταξιδιωτικές δράσεις εξίσου δημοφιλείς.

Όταν ρωτήθηκαν ποιες δύο κορυφαίες από τις επτά βιώσιμες ταξιδιωτικές πρακτικές είναι πιθανό να είναι πιο σημαντικές την επόμενη φορά που θα ταξιδέψουν, οι Αμερικανοί είναι πολύ πιο πιθανό να πουν ενέργειες που σχετίζονται με το πού πηγαίνουν, τι κάνουν ή πού ψωνίζουν ή δειπνούν. Σπανιότερα δίνουν προτεραιότητα στις βιώσιμες μεταφορές και τη στέγαση—δηλαδή τους σημαντικότερους παράγοντες στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.

Οι «δύο πιο σημαντικές» πρακτικές περιλαμβάνουν την αγορά αγαθών ή υπηρεσιών από τοπικές επιχειρήσεις ή τοπικούς πωλητές (42%), την αποφυγή τουριστικών δραστηριοτήτων ή συμπεριφορών που μπορεί να βλάψουν την άγρια ​​ζωή ή το φυσικό ή πολιτιστικό περιβάλλον (35%), το φαγητό σε εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούν υλικά από περιφερειακούς αγρότες και παραγωγούς (22%) και κάνοντας ό,τι μπορούν για να αποφύγουν να συμβάλουν στον υπερτουρισμό δημοφιλών τοποθεσιών (19%).

Λιγότερο συχνές: πτήσεις με αεροπορικές εταιρείες που έχουν δεσμευτεί για πιο οικολογικές δραστηριότητες (14%), χρήση τοπικών συγκοινωνιών χαμηλών εκπομπών άνθρακα (10%) και διαμονή σε καταλύματα με πράσινη πιστοποίηση (8%). Το 16% των Αμερικανών λέει ότι καμία από τις επτά ενέργειες δεν είναι σημαντική.

-Η τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο ταξιδιωτικού σχεδιασμού | Το 51% των Αμερικανών λέει ότι έχει χρησιμοποιήσει εργαλεία AI για να πάρει ιδέες σχετικά με ταξιδιωτικές προτάσεις, κρατήσεις, δρομολόγια, επικοινωνία ή υποστήριξη πελατών στα ταξίδια.

Μερικοί από τους πιο συνηθισμένους τρόπους με τους οποίους οι Αμερικανοί πιστεύουν ότι έχουν χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη στα ταξίδια είναι: για προτάσεις διαμονής ή φαγητού (31%), για το σχεδιασμό εξατομικευμένων δρομολογίων με βάση δηλωμένα κριτήρια ή με βάση όσα είναι γνωστά για τα ενδιαφέροντά τους (28%), για αναζήτηση και κράτηση ταξιδιών μέσω του Διαδικτύου (21%) και για την επικοινωνία και τη μετακίνηση (19%).

Οι περισσότεροι Αμερικανοί έχουν θετική άποψη για τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στα ταξίδια και τη φιλοξενία. Το 63% συμφωνεί ότι «ο συνολικός αντίκτυπος που μπορεί να έχει η τεχνητή νοημοσύνη στην ταξιδιωτική μου εμπειρία είναι πιθανόν περισσότερο θετικός παρά αρνητικός» και λίγο περισσότεροι από τους μισούς (55%) συμφωνούν ότι «φαίνεται πιθανό ότι τα εργαλεία με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να με βοηθήσουν ώστε να τα ταξίδια να είναι πιο ουσιαστικά».

-Οι γονείς ταξιδεύουν περισσότερο από τους Αμερικανούς χωρίς παιδιά | Περισσότεροι γονείς με παιδιά κάτω των 18 ετών σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες από ότι οι Αμερικανοί χωρίς παιδιά και πολύ περισσότεροι σχεδιάζουν να πάνε διακοπές. Αυτό μπορεί να οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι πολλοί γονείς με παιδιά βρίσκονται στην πιο παραγωγική περίοδο εργασίας – το 30% των γονέων θα ταξιδέψει για δουλειά, σε σύγκριση με το 12% των μη γονέων.

Ωστόσο, οι γονείς είναι επίσης πιο πιθανό να προγραμματίσουν να ταξιδέψουν για διακοπές το επόμενο έτος (70% έναντι 55% των μη γονέων). Οι γονείς με παιδιά κάτω των 18 ετών έχουν ιδιαίτερη συνείδηση ​​του κόστους μετακίνησης. Το 91% των γονέων σκοπεύει να αφιερώσει πολύ ή μέτριο χρόνο για τον προϋπολογισμό, την αναζήτηση προσφορών και τη σύγκριση του κόστους, σε σύγκριση με το 79% των μη γονέων. Οι γονείς αναφέρουν επίσης συχνότερα ότι το τρέχον ή το ενδεχόμενο αυξανόμενο κόστος θα έχει μέτρια ή μεγάλη επιρροή στον προορισμό του ταξιδιού (86% έναντι 75%), στις προγραμματισμένες δραστηριότητες (82%) και στην επιλογή διαμονής (87% έναντι 77%).

Οι γονείς με παιδιά κάτω των 18 ετών δίνουν μεγαλύτερη προτεραιότητα στη βιωσιμότητα στα ταξίδια σε σχέση με όσους δεν έχουν παιδιά. Σε κάθε περίπτωση, το 59% των Αμερικανών γονέων λέει ότι η βιωσιμότητα είναι κορυφαία ή σημαντική προτεραιότητα κατά την πραγματοποίηση ταξιδιωτικών σχεδίων, σε σύγκριση με το 41% ​​των υπόλοιπων Αμερικανών.

Οι γονείς είναι πιο πιθανό να αισθάνονται την ευθύνη να σχεδιάζουν και να ενεργούν με βιώσιμο τρόπο όταν ταξιδεύουν (79% έναντι 72%). Είναι πιο πιθανό να θεωρούν σημαντικές τις «πράσινες» αεροπορικές εταιρείες (21%), τα «πράσινα» καταλύματα (12%) και τις επιλογές μεταφοράς με χαμηλές εκπομπές άνθρακα (16%).

-Διαφορές γενεών στη συμπεριφορά κατά τον ταξιδιωτικό σχεδιασμό | Στα ταξίδια, οι νεότερες γενιές έχουν διαφορετικές σκέψεις από τα τους Gen X και Baby Boomers. Οι καταναλωτές της Gen Z τείνουν να είναι πιο ανοιχτοί στη χρήση εργαλείων που τροφοδοτούνται με τεχνητή νοημοσύνη για τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους. Οι Gen Z και Millennials ανησυχούν για τον προϋπολογισμό και τον πληθωρισμό, και σε σύγκριση με τους Gen X και Baby Boomers, είναι πολύ πιο πιθανό να δώσουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

 

διαβάστε ακόμα

Δήμος Ζαγορίου | Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Δημοτικού Ξενώνα Γρεβενιτίου
Λουκέτο για 48 ώρες σε beach bar στην Κυπαρισσία - αποδείξεις από ταμειακές φάντασμα
Tower Bridge | 130 χρόνια κλείνει η διάσημη γέφυρα του Λονδίνου
24ο Διεθνές Φεστιβάλ Πηλίου
Έβδομο Φεστιβάλ Πάρου: "Έξω στο φως"
Δήμος Ωρωπού: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Αναβάθμιση του Μουσείου Γεράσιμου Σκλάβου στο Αργοστόλι
Φεστιβάλ από τον Κίσσαβο ως το κύμα στα παράλια της Λάρισας
Θερινές αλλαγές στις ημέρες και ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων σε προορισμούς
Δήμος Άνδρου: 4 παραλίες για ένταξη στο πρόγραμμα προσβασιμότητας