Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία

23-07-24 | ΤΑΣΕΙΣ

To 88% των ταξιδιωτών λαμβάνουν υπόψη τους τον παράγοντα της αειφορίας κατά τη διαδικασία λήψης απόφασης για κράτηση σε ξενοδοχείο. Ωστόσο, καταγράφεται χάσμα μεταξύ των επιθυμιών των επισκεπτών για αειφόρα ταξίδια και της εμπιστοσύνης που δείχνουν στις δεσμεύσεις των ξενοδοχείων στο κομμάτι της αειφορίας.

Αυτό έδειξε έρευνα που διενήργησε ο πάροχος λύσεων αειφορίας περιβάλλοντος και κοινωνικού αντίκτυπου στη βιομηχανία φιλοξενίας Clean the World, από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2024 σε δείγμα 200 ανθρώπων.

Ειδικότερα, το 58,7% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι τα περισσότερα ξενοδοχεία κάνουν λίγα πράγματα, αν όχι τίποτα, για ανακύκλωση των προϊόντων μπάνιου ενώ σχεδόν όλοι συμφωνούν ότι το ξενοδοχείο τους απλώς πετάει στα σκουπίδια όλα τα ανακυκλώσιμα προϊόντα μετά την ολοκλήρωση της διαμονής.

Λόγω της έλλειψης εμπιστοσύνης που έχουν στις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις των ξενοδοχείων, ορισμένοι ερωτηθέντες αναλαμβάνουν οι ίδιοι πρωτοβουλίες. Το 51% μετά το τέλος της διαμονής, τείνουν να παίρνουν μαζί τους όσα προϊόντα μπάνιου έχουν χρησιμοποιήσει, εκ των οποίων το 57% πιστεύουν ότι τα ξενοδοχεία δεν θα τα πετούσαν με υπευθυνότητα εάν τα άφηναν πίσω τους.

Ως εκ τούτου, η έρευνα υπογραμμίζει την ανάγκη για τα ξενοδοχεία να εφαρμόζουν αποτελεσματικές και βιώσιμες πρωτοβουλίες για να μειώσουν τα προϊόντα τους που καταλήγουν στους χώρους υγειονομικής ταφής, αλλά και να προσφέρουν σαφή και συνεπή μηνύματα που καθησυχάζουν τους επισκέπτες τους ότι ενδιαφέρονται πραγματικά για το περιβάλλον και ακολουθούν φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές για τα απορρίματα.

Όσον αφορά τον καλύτερο τρόπο παρουσίασης αυτών των πληροφοριών, οι ερωτηθέντες έδειξαν μια μικρή προτίμηση οι πληροφορίες να συμπεριλαμβάνονται στο πακέτο πληροφοριών του δωματίου τους, με το 41% ​​των ερωτηθέντων να επιλέγει αυτήν τη μέθοδο, ενώ το 23% δήλωσε ότι θα ήθελε να έχει πρόσβαση σε αυτές από τον ιστότοπο του ξενοδοχείου πριν από την κράτηση. Εν τω μεταξύ, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες εξέφρασαν ενδιαφέρον να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της διαμονής τους μετά το τσεκ άουτ.

 

 

διαβάστε ακόμα

Εργασίες αποκατάστασης σε διατηρητέο κτήριο με χρήση ξενοδοχείου στη Θεσσαλονίκη
Χαλκίδα: Τουριστική αξιοποίηση των εγκαταστάσεων και εκτάσεων του πρώην εργοστασίου ΣΕΛΜΑΝ
Κηφισιά: Θετική γνωμοδότηση για χρήση Γραφείων σε διατηρητέο (ξενοδοχείο ΠΑΛΛΑΣ)
Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουριστών στο επτάμηνο
Δήμος Γορτυνίας: Αίτημα για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικών ενισχύσεων Καταδυτικού Τουρισμού
Η ECTAA αντιτίθεται στους ανεφάρμοστους κανόνες για τις αποζημιώσεις στο προτεινόμενο Πακέτο Κινητικότητας Επιβατών
Mitsis Grand Hotel | Νέος προορισμός πολυτελείας στη Ρόδο - ανακαίνιση 80 εκατ. ευρώ - Τι είπε η Όλγα Κεφαλογιάννη
Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συνάντησαν τη Νέα Υόρκη και το Νέο Κόσμο
Ε.Ξ. Μαγνησίας | Έκκληση στα μέλη για μαζική συμμετοχή στις εκλογές για νέο Δ.Σ.
H Αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στην Ελλάδα θεσμικός υποστηρικτής του 41ου Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας