Έρευνα: 9 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχείο με κριτήριο την αειφορία

23-07-24 | ΤΑΣΕΙΣ

To 88% των ταξιδιωτών λαμβάνουν υπόψη τους τον παράγοντα της αειφορίας κατά τη διαδικασία λήψης απόφασης για κράτηση σε ξενοδοχείο. Ωστόσο, καταγράφεται χάσμα μεταξύ των επιθυμιών των επισκεπτών για αειφόρα ταξίδια και της εμπιστοσύνης που δείχνουν στις δεσμεύσεις των ξενοδοχείων στο κομμάτι της αειφορίας.

Αυτό έδειξε έρευνα που διενήργησε ο πάροχος λύσεων αειφορίας περιβάλλοντος και κοινωνικού αντίκτυπου στη βιομηχανία φιλοξενίας Clean the World, από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2024 σε δείγμα 200 ανθρώπων.

Ειδικότερα, το 58,7% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι τα περισσότερα ξενοδοχεία κάνουν λίγα πράγματα, αν όχι τίποτα, για ανακύκλωση των προϊόντων μπάνιου ενώ σχεδόν όλοι συμφωνούν ότι το ξενοδοχείο τους απλώς πετάει στα σκουπίδια όλα τα ανακυκλώσιμα προϊόντα μετά την ολοκλήρωση της διαμονής.

Λόγω της έλλειψης εμπιστοσύνης που έχουν στις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις των ξενοδοχείων, ορισμένοι ερωτηθέντες αναλαμβάνουν οι ίδιοι πρωτοβουλίες. Το 51% μετά το τέλος της διαμονής, τείνουν να παίρνουν μαζί τους όσα προϊόντα μπάνιου έχουν χρησιμοποιήσει, εκ των οποίων το 57% πιστεύουν ότι τα ξενοδοχεία δεν θα τα πετούσαν με υπευθυνότητα εάν τα άφηναν πίσω τους.

Ως εκ τούτου, η έρευνα υπογραμμίζει την ανάγκη για τα ξενοδοχεία να εφαρμόζουν αποτελεσματικές και βιώσιμες πρωτοβουλίες για να μειώσουν τα προϊόντα τους που καταλήγουν στους χώρους υγειονομικής ταφής, αλλά και να προσφέρουν σαφή και συνεπή μηνύματα που καθησυχάζουν τους επισκέπτες τους ότι ενδιαφέρονται πραγματικά για το περιβάλλον και ακολουθούν φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές για τα απορρίματα.

Όσον αφορά τον καλύτερο τρόπο παρουσίασης αυτών των πληροφοριών, οι ερωτηθέντες έδειξαν μια μικρή προτίμηση οι πληροφορίες να συμπεριλαμβάνονται στο πακέτο πληροφοριών του δωματίου τους, με το 41% ​​των ερωτηθέντων να επιλέγει αυτήν τη μέθοδο, ενώ το 23% δήλωσε ότι θα ήθελε να έχει πρόσβαση σε αυτές από τον ιστότοπο του ξενοδοχείου πριν από την κράτηση. Εν τω μεταξύ, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες εξέφρασαν ενδιαφέρον να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της διαμονής τους μετά το τσεκ άουτ.

 

 

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο