Ανεβαίνει η παγκόσμια ζήτηση για διακοπές το επόμενο έτος, με σχεδόν τα τρία τέταρτα των καταναλωτών (72%) να σχεδιάζουν να κάνουν τουλάχιστον τρία ταξίδια μέσα στο 2025, αυξημένοι κατά 45% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα ταξιδιωτικών τάσεων που πραγματοποίησε η Cheval Collection.
Η έρευνα έδειξε ότι πάνω από το 75% των επισκεπτών προτιμούν τις απευθείας κρατήσεις, με σημαντικό ποσοστό επίσης να ελκύεται από τα προγράμματα loyalty.
Κατά τη διαδικασία κράτησης, το 77% των ερωτηθέντων προτιμούσαν να κάνουν απευθείας κράτηση, ή σκέφτονταν να την κάνουν εάν η τιμή της ήταν ανταγωνιστική και μόλις το 18,5% εξέφρασε προτίμηση στις κρατήσεις μέσω OTA όπως οι Booking.com και Expedia.
Το value παραμένει σημαντικός παράγοντας, και όσον αφορά την κράτηση καταλύματος, από 43% έως 45% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν είτε να κάνουν κράτηση για τη φθηνότερη, μη επιστρέψιμη τιμή ή να περιμένουν για την περίοδο των προσφορών, πριν προβούν σε κράτηση.
Το 30% προτιμούν πάροχο με ελκυστικό πρόγραμμα loyalty.
Η τάση για bleisure που συνδυάζει εργασία και αναψυχή δεν φάνηκε ενισχυμένη, με τουλάχιστον τους μισούς ερωτηθέντες να αναφέρουν ότι δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.600 ερωτηθέντων, οι περισσότεροι εκ των οποίων (75%) ήταν από το Ην. Βασίλειο και το 40% των οποίων είχε μείνει τουλάχιστον μία φορά σε ξενοδοχείο της Cheval Collection.
Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Cheval Collection, Robert Speirs, δήλωσε: «Τα εξυπηρετούμενα διαμερίσματα έχουν αποδεδειγμένη ανθεκτικότητα και αποτελούν πλέον μέρος της mainstream τάσης για επισκέπτες και επενδυτές, όπως προκύπτει από τις συνομιλίες που κάνουμε σε δυναμικές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο. Μόνο ο συνδυασμός ευέλικτων, πολυτελών καταλυμάτων και ευέλικτων, αποτελεσματικών λειτουργιών αυξάνεται σε δημοτικότητα».