Στο 97% των επιπέδων ολόκληρης της σεζόν του 2023 έφτασαν έως και τον Ιούλιο του 2024 - τρεις μήνες πριν ακόμα ολοκληρωθεί η σεζόν - οι πωλήσεις διακοπών στη Γερμανική αγορά, που αφορούν ταξίδια την καλοκαιρινή σεζόν του 2024, σύμφωνα με το TDA. Συνεπώς, η εφετινή σεζόν θα κριθεί από τις επιδόσεις τον Αύγουστο, τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο.
Τον Ιούλιο του 2024, οι Γερμανοί δαπάνησαν συνολικά 1,8 δισ. ευρώ για κρατήσεις διακοπών μέσω ταξιδιωτικών γραφείων ή διαδικτύου. Τη μερίδα του λέοντος (39%) συγκέντρωσαν οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής με αναχωρήσεις τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, ενώ σχεδόν το ένα τρίτο αφορούσαν διακοπές το φθινόπωρο, τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο.
Λόγω της εξόδου του FTI από την αγορά, οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής είναι στα ίδια επίπεδα με τα περυσινά, όταν η άνω του μέσου όρου μερίδα κρατήσεων της τελευταίας στιγμής ήταν το αντίβαρο για τις ελλείψεις προκρατήσεων. Το κενό που θα πρέπει να κλείσει στην εφετινή θερινή σεζόν είναι το αντίβαρο των διακοπών του FTI. Η καλοκαιρινή σεζόν του 2024, στα επίπεδά της στα τέλη Ιουλίου, εμφανίζει διψήφια αύξηση εσόδων, της τάξης του 11%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, ενώ πριν από την κατάρρευση του FTI, στα τέλη Μαΐου, η αύξηση ήταν 17%. Η αύξηση που καταγράφεται στα άτομα που αντιστοιχούν στις κρατήσεις, βρίσκεται στο 5%, έναντι του 13% που καταγράφηκε μέχρι το Μάιο. Επομένως, παρά τον θετικό αριθμό νέων κρατήσεων, οι απώλειες δεν έχουν καλυφθεί.
Ωστόσο, ο άνω του μέσου όρου αριθμός κρατήσεων για φθινοπωρινές διακοπές τον Ιούλιο του 2024, βαίνει σε βάρος της επερχόμενης χειμερινής σεζόν 2024/25, χάνοντας σε επίπεδο προκρατήσεων. Η σωρευτική αύξηση πωλήσεων έχει χάσει 6 ποσοστιαίες μονάδες από την αύξηση του 26% που καταγράφηκε στην περυσινή σεζόν.