Έρευνα: «Ναι» των ταξιδιωτών στην εξοικονόμηση ενέργειας στα ξενοδοχεία εάν η τιμή είναι χαμηλότερη

27-09-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Επιστημονική έρευνα: Οι περισσότεροι ταξιδιώτες λένε «ναι» στην εξοικονόμηση ενέργειας στα ξενοδοχεία – Τι ζητούν ως «αποζημίωση»

Η πλειονότητα των επισκεπτών στα ξενοδοχεία θα ήταν αρκετά ανεκτικοί σε μέτρα ενεργειακής εξοικονόμησης των ξενοδοχείων, όπως η μείωση της θερμοκρασίας στα δωμάτια κατά 2 βαθμούς Κελσίου.

Αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησαν τον Οκτώβριο του 2022 και το Μάρτιο του 2023 τα Πανεπιστήμια του Innsbruck και UMIT, σύμφωνα με την οποία, εάν επιπλέον προσφέρονται αντισταθμιστικά οφέλη όπως μείωση τιμών, η ανεκτικότητα των επισκεπτών είναι ακόμη μεγαλύτερη.

Συνολικά 600 άνθρωποι συμμετείχαν στη σχετική διαδικτυακή έρευνα, η οποία δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο στο αναγνωρισμένο επιστημονικό περιοδικό «Tourism Management». Οι ερωτηθέντες είχαν κάνει τουλάχιστον μία φορά χειμερινές διακοπές στην Αυστρία την περασμένη πενταετία.

Εκτός από τη μείωση τιμής –το 21% προτίθεται να έχει μειωμένη θερμοκρασία δωματίου από 22 σε 20 βαθμούς Κελσίου με μείωση 10 ευρώ της τιμής διαμονής- η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το ίδιο το ξενοδοχείο με φωτοβολταϊκά συστήματα ή τη χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας, αυξάνει επίσης την ανοχή των επισκεπτών για εξοικονόμηση ενέργειας. Το ποσοστό τους είναι ακόμη υψηλότερο, με το 60% να δηλώνει ότι ένα ξενοδοχείο που παράγει ενέργεια και έχει μέγιστη θερμοκρασία δωματίου τους 20 βαθμούς είναι τουλάχιστον το ίδιο ελκυστικό, εάν όχι περισσότερο, με ένα ξενοδοχεία χωρίς πράσινη ενέργεια και μέγιστη θερμοκρασία δωματίου τους 22 βαθμούς.

Ακόμη κι αν το 21% των επισκεπτών που δηλώνουν υπέρ των μέτρων εξοικονόμησης ενέργειας στα ξενοδοχεία δεν αποτελούν την πλειονότητα, τα ξενοδοχεία μπορούν να συνδυάσουν και τους 2 παράγοντες, καθώς ο συνδυασμός της πράσινης ενέργειας και της μείωσης τιμής θα οδηγήσει σε καλά αποτελέσματα, σύμφωνα με τους συντάκτες της έρευνας. Επιπλέον, εκτιμάται ότι οι μεγαλύτερες μειώσεις τιμών, εφόσον συνεχίζουν να είναι κερδοφόρες για τα ξενοδοχεία, μπορεί να οδηγήσουν σε υψηλότερο ποσοστό ανεκτικότητας από τους επισκέπτες.

 

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο