Expedia: Έτσι θα ταξιδέψουν το 2025 οι Ασιάτες της μεσαίας τάξης – Σε ποιες υπηρεσίες κατευθύνονται οι δαπάνες τους

15-10-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Τα ταξίδια παραμένουν προτεραιότητα για 4 στους 5 (81%) μαζικά εύπορους καταναλωτές από την Ασία της ανώτερης μεσαίας τάξης, οι οποίοι σκοπεύουν να δαπανήσουν κατά μέσο όρο το 23% των εισοδημάτων τους σε αυτά μέσα στο ερχόμενο 12μηνο, παρά τις πιέσεις που ασκεί ο πληθωρισμός.

Αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε από τις 30 Αυγούστου έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2024 η Atomik Research για λογαριασμό του ομίλου Expedia σε δείγμα 4.000 ανθρώπων από την Κίνα, την Ινδία, την Ινδονησία, το Βιετνάμ και τη Σιγκαπούρη, οι οποίοι θα ταξιδέψουν ή σχεδιάζουν να ταξιδέψουν μέσα στο ερχόμενο 12μηνο και των οποίων τα εισοδήματα αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το +/- 10% του μέσου εισοδήματος της χώρας καταγωγής τους. Η μεσαία τάξη της Ασίας αναμένεται να φτάσει τα 3,5 δις. και να αποτελέσει τα δύο τρίτα της παγκόσμιας μεσαίας τάξης μέχρι το 2030.

Σχεδόν δύο στους πέντε (39%) δήλωσαν ότι θα έδιναν προτεραιότητα στα ταξίδια από την αγορά νέου αυτοκινήτου ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικών ειδών και σχεδόν ένας στους τρεις (32%) για φαγητό έξω.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι μαζικά εύποροι Ασιάτες ταξιδιώτες σχεδιάζουν να επισκεφθούν, κατά μέσο όρο, 4 προορισμούς μέσα σε 10 ημέρες στο επόμενο ταξίδι τους στο εξωτερικό, με την Ιαπωνία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Ν. Κορέα, την Αυστραλία και τη Γερμανία να είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί.

Οι Ινδοί ταξιδιώτες σχεδιάζουν μεγαλύτερα ταξίδια, με μέσο όρο τις 14 ημέρες, σε σύγκριση με τους Βιετναμέζους που έχουν τη χαμηλότερη μέση διάρκεια (8 ημέρες). Οι Ινδοί ταξιδιώτες συχνά προγραμματίζουν πέντε ή περισσότερους προορισμούς στο επόμενο διεθνές ταξίδι, ενώ οι ταξιδιώτες από τη Σιγκαπούρη, την Κίνα, το Βιετνάμ και την Ινδονησία τέσσερις ή λιγότερους.

Όσον αφορά τον ταξιδιωτικό προγραμματισμό, πάνω από ένας στους τρεις έκαναν κράτηση σε ταξιδιωτικούς πράκτορες και η πλειονότητα (72%) σε πλατφόρμες όπως η Expedia. Οι περισσότεροι ανέφερεαν ότι χρησιμοποιούν ταξιδιωτική εφαρμογή για κρατήσεις ξενοδοχείων (73%), κρατήσεις πτήσεων (70%) και εύρεση δραστηριοτήτων ή εκδρομών (52%). Αυτή η εξάρτηση από ψηφιακά εργαλεία επιβεβαιώνεται περαιτέρω από το γεγονός ότι το 83% των ανθρώπων στην Ασία-Ειρηνικό έχουν εγκατεστημένη την εφαρμογή ενός ταξιδιωτικού brand στη συσκευή τους και το 36% τη χρησιμοποιεί τακτικά.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι μαζικά εύποροι Ασιάτες ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στις premium ανέσεις και τα καταλύματα υψηλής ποιότητας. Όσον αφορά τις premium ταξιδιωτικές εμπειρίες στο επόμενο διεθνές τους ταξίδι, η πλειονότητα (93%) των ταξιδιωτών σχεδιάζει να ακολουθήσει τουλάχιστον ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα:

-το 44% αναζητά αναβαθμίσεις αεροπορικών εταιρειών (πρόσβαση σε lounge, γεύμα και ποτό, κ.λπ.)

-το 42% αναβαθμίσεις δωματίων και καταλυμάτων (σουίτες για μήνα του μέλιτος, κ.λπ.)

-το 52% κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο τεσσάρων ή πέντε αστέρων

-το 39% κάνει κράτηση για private tours ή εκδρομές

-το 38% κάνει κράτηση θέσης first class ή business class.

Οι αναβαθμίσεις πτήσεων, τα premium καταλύματα και οι αποκλειστικές εμπειρίες βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Οι ταξιδιώτες από την Κίνα, τη Σιγκαπούρη και το Βιετνάμ προτιμούν έντονα τα γκουρμέ γεύματα, ενώ οι Ινδοί ταξιδιώτες τις θέσεις first class ή business class και οι Ινδονήσιοι τα private tours. Σε γενικές γραμμές, οι αναβαθμίσεις αεροπορικών εταιρειών και καταλυμάτων αναδεικνύονται ως οι δύο πιο δημοφιλείς επιλογές τους. Τα πακέτα all-inclusive είναι μια από τις πιο πιθανές αγορές των ταξιδιωτών από την Ινδία (61%), την Ινδονησία (61%) και το Βιετνάμ (58%).

Σχεδόν οι μισοί (49%) αισθάνονται κάποιο επίπεδο ανησυχίας σχετικά με την κατανόηση θεμάτων που σχετίζονται με τις τοπικές μεταφορές, με τα έθιμα φαγητού (43%), με τους κατάλληλους χαιρετισμούς (41%) και με τη δήλωση αποσκευών στο τελωνείο (40%). Περισσότεροι από ένας στους τρεις (34%) αναφέρουν ότι προτίθενται να αυξήσουν τις δαπάνες για να μείνουν σε ξενοδοχείο με προσωπικό που μιλά τη γλώσσα τους.

Ενώ το 75% ανέφερε ότι αναζητά προσφορές, εκπτώσεις ή πακέτα για το επόμενο ταξίδι του λόγω του πληθωρισμού, οι Ασιάτες εξακολουθούν να απολαμβάνουν την πολυτέλεια στα ταξίδια, και κυρίως τις ανέσεις πολυτελών δωματίων (53%), τις βιωματικές εκδρομές (52%), τις βαθιές εμπειρίες προορισμού (40%) και ένα ξενοδοχείο με σεφ Michelin (31%).

Τα προγράμματα επιβράβευσης εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό πόλο έλξης για τους ταξιδιώτες με το 86% των ερωτηθέντων να αναφέρει ότι είναι μέλος σε ένα από αυτά, με εξίσου δημοφιλή τα προγράμματα επιβράβευσης αεροπορικών εταιρειών, ξενοδοχείων και πιστωτικών καρτών.

διαβάστε ακόμα

Brussels Airlines | Πτήσεις μεταξύ Βρυξελλών και Αθήνας όλο το έτος
Royal Caribbean | Ο επόμενος προορισμός Perfect Day στις ακτές του Μεξικού στην Καραϊβική το 2027
Marriott: Πρόστιμο 52 εκατ. δολαρίων για 3 περιπτώσεις κλοπής προσωπικών δεδομένων από το 2014
Ο δημοφιλής ταξιδιωτικός οδηγός της Γαλλίας Routard σε Ήπειρο και Θεσσαλία
Metaxa Hospitality Group: Ολοκληρωμένη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης με ορίζοντα το 2030
Συνάντηση στο υπουργείο Τουρισμού | Η ανάπτυξη της τουριστικής εκπαίδευσης στην Κρήτη
Schauinsland Reisen | Σε τουριστικά γραφεία το πρόγραμμα για Ελλάδα το 2025 - Σαρώνει η Τουρκία στις πρόωρες κρατήσεις
Expedia: Έτσι θα ταξιδέψουν το 2025 οι Ασιάτες της μεσαίας τάξης – Σε ποιες υπηρεσίες κατευθύνονται οι δαπάνες τους
Καταλύματα- εστίαση | Πρωταθλήτρια στην αύξηση τζίρου τον Αύγουστο η Ρόδος- χαμηλότερη αύξηση στη Θεσσαλονίκη
Τουρισμός: Α.Ι., βιωσιμότητα και... Ελλάδα στο επίκεντρο της προσοχής των Ευρωπαίων ταξιδιωτών για το 2025