Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία

23-10-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Σε οικολογικές πρακτικές, προσωποποιημένες εμπειρίες και προηγμένη τεχνολογία θα πρέπει να στραφούν τα ξενοδοχεία σύμφωνα με την έκθεση προβλέψεων για την παγκόσμια ξενοδοχειακή και ταξιδιωτική βιομηχανία American Express Global Business Travel (Amex GBT), προκειμένου να ικανοποιήσουν τις διαφοροποιημένες προτιμήσεις των ταξιδιωτών το 2025.

Μία από τις βασικές προβλέψεις είναι ότι η αειφορία θα επηρεάσει σημαντικά τις ταξιδιωτικές επιλογές των καταναλωτών. Καθώς οι ανησυχίες για την κλιματική αλλαγή εντείνονται, οι ταξιδιώτες αναμένεται να προτιμούν όλο και περισσότερο φιλικά στο περιβάλλον ξενοδοχεία και υπηρεσίες. Η τάση αυτή αναμένεται να ωθήσει τα ξενοδοχεία στην εφαρμογή πιο αειφόρων πρακτικών στη λειτουργία τους.

Άλλη αλλαγή θα είναι η άνοδος των προσωποποιημένων εμπειριών στη φιλοξενία. Τα ξενοδοχεία αναμένεται να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στην παροχή μοναδικών εμπειριών εξατομικευμένων στις προτιμήσεις κάθε επισκέπτη, όπως εξατομικευμένες ρυθμίσεις δωματίου βάσει των προσωπικών προτιμήσεων ή σχεδιασμός τοπικών εμπειριών σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα του επισκέπτη.

Η τεχνολογία θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στα ταξίδια και θα επαναπροσδιορίσει πώς τα ξενοδοχεία θα λειτουργούν και θα αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες τους, από τα διαδικτυακά συστήματα κρατήσεων και το ψηφιακό τσεκ ιν μέχρι τις υπηρεσίες υποδοχής με τεχνητή νοημοσύνη.

Προβλέπεται επίσης ότι τα επαγγελματικά ταξίδια θα συνεχίσουν να εξελίσσονται σε ταξίδια που θα συνδυάζουν επαγγελματικές υποχρεώσεις με αναψυχή («bleisure») καθώς οι εργαζόμενοι θα αναζητούν την ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής στα επαγγελματικά τους ταξίδια. Η τάση ενδέχεται να οδηγήσει τα ξενοδοχεία να προσφέρουν διαφοροποιημένες διευκολύνσεις και υπηρεσίες που θα απευθύνονται στους ταξιδιώτες αυτούς.

Όσον αφορά τη δυναμική της αγοράς, το Amex GBT προβλέπει ότι η ξενοδοχειακή βιομηχανία θα στραφεί προς μεγαλύτερη διαφάνεια και ευελιξία τιμολόγησης, πιθανόν λόγω της ανόδου των διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων και των μηχανών meta-search, που επιτρέπουν στους ταξιδιώτες να συγκρίνουν τιμές από διαφορετικές πλατφόρμες.

διαβάστε ακόμα

Η Πιερία ενημερώνει καθηγητές Πανεπιστημίων από την Ασία για την τουριστική ταυτότητα της περιοχής
Βρετανικός τουρισμός | Oι αυθεντικές τοπικές εμπειρίες και η γαστρονομία είναι το κλειδί για το 2025
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Μιλάνο: Στο τραπέζι η αύξηση του τουριστικού φόρου για τα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων
Ουγγαρία | Κυβερνητική εκτίμηση: στα 1.000 ευρώ ο κατώτατος μισθός και στα 2,500 ευρώ ο μέσος μισθός την επόμενη 3τία
Υψηλότερος ο μέσος ετήσιος μισθός στη Ρουμανία σε σχέση με την Ελλάδα
Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουριστών στο 8μηνο
Δήμος Άνδρου: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
“Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας
Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων