TUI: Τάση για solo ταξίδια σε all in ξενοδοχεία – Τι δείχνουν οι κρατήσεις

11-11-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Αυξάνεται το μερίδιο των Γερμανών που επιλέγουν οργανωμένα ταξίδια all-inclusive χωρίς... συντροφιά, με τα στοιχεία κρατήσεων του brand της TUI, TUI MAGIC LIFE, να δείχνουν ότι τα περισσότερα μοναχικά ταξίδια προγραμματίζονται τη χαμηλή σεζόν.

Με αφορμή την 11η Νοεμβρίου που είναι η Παγκόσμια Ημέρα Singles, τα στοιχεία δείχνουν ότι ο Μάιος είναι ο απόλυτος μήνας για μοναχικούς ταξιδιώτες, συγκεντρώνοντας μερίδιο 12,5% μοναχικών ταξιδιών, ενώ ακολουθεί ο Οκτώβριος (10,2%) και ο Σεπτέμβριος (10,1%).

Οι μοναχικοί ταξιδιώτες είναι απίθανο να επιλέξουν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο για τις διακοπές τους, οι οποίοι αποτελούν τους παραδοσιακούς μήνες διακοπών για τις οικογένειες. Ενώ σχεδόν το ένα πέμπτο των οικογενειών (17,7% και 18,2% αντίστοιχα) κάνουν κράτηση για Ιούλιο και Αύγουστο, τα ποσοστά για τους μοναχικούς ταξιδιώτες δεν ξεπερνούν το 4,7% και 4,8% αντίστοιχα.

Οι περισσότεροι Γερμανοί μοναχικοί ταξιδιώτες προέρχονται από τη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία, τη Βαυαρία και τη Βάδη-Βυρτεμβέργη.

Αγαπημένοι τους προορισμοί, βάσει των ίδιων στοιχείων, είναι το TUI MAGIC LIFE Masmavi στην Τουρκία (17,2%), το TUI MAGIC LIFE Fuerteventura στα Κανάρια Νησιά (16,5%) και το TUI MAGIC LIFE Kalawy στην Αίγυπτο (16,1%). Αθροιστικά, σχεδόν οι μισοί μοναχικοί ταξιδιώτες επιλέγουν ένα από τα τρία αυτά club, από το χαρτοφυλάκιο των συνολικά 15 resort.

διαβάστε ακόμα

Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
Νέες δωρεές από ξενοδοχεία
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης
Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα
O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ