SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

13-11-24 | ΤΑΣΕΙΣ

Έναν νέο, πολυδιάστατο ταξιδιώτη ο οποίος αντιπροσωπεύει τις δυναμικές αλλαγές που έχει υποστεί η ταξιδιωτική βιομηχανία, με σχέδια που συνδυάζουν τις νεότερες τάσεις αλλά και το παραδοσιακό, τον «everything traveller», ο οποίος αναμένεται να πρωταγωνιστήσει κατά τη νέα χρονιά, παρουσιάζει η έκθεση της SiteMinder, με τίτλο Changing Traveller Report 2025.

Η εξελιγμένος αυτός ταξιδιώτης, θα φέρει μαζί του νεοφανείς περιπλοκότητες που θα πρέπει να δώσουν το σήμα για θεμελιώσεις αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των ξενοδοχείων.

Η έκθεση, η οποία βασίζεται σε έρευνα 12.000 ταξιδιωτών σε 14 από τις μεγαλύτερες τουριστικές αγορές του κόσμου (μεταξύ άλλων οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Ισπανία, η Ταϊλάνδη και η Αυστραλία), αποκαλύπτει ως παράδειγμα της σύνθετης φύσης του everything traveller, ότι ενώ το 78% παγκοσμίως επιθυμούν να χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη σε κάποιο σημείο της διαδικασία καταλύματος, μόλις ένας στους 10 (12%) επιθυμούν να χρησιμοποιούν μηχανήματα για τη διαχείριση όλων των λειτουργιών του ξενοδοχείου.

Παράλληλα, ενώ το 72% σχεδιάζει να ταξιδέψει στο εξωτερικό το 2025, αυξημένο κατά 65% από φέτος, λιγότεροι σκοπεύουν να ταξιδέψουν αποκλειστικά διεθνώς, με τον αριθμό όσων επιθυμούν ταξίδια εσωτερικού και εξωτερικού να είναι σχεδόν διπλάσιος.

Επιπλέον συμπεράσματα που προκύπτουν από την έκθεση είναι..

Η έκθεση αποκαλύπτει ένα σημαντικό χάσμα μεταξύ του τρόπου με τον οποίο οι ταξιδιώτες από διαφορετικές περιοχές αντιλαμβάνονται και χρησιμοποιούν τις ανερχόμενες τεχνολογίες.

 

διαβάστε ακόμα

AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
Γιάννης Χατζής (ΠΟΞ) | Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.
Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων