Οι Βρετανοί και Αμερικανοί καταναλωτές αποφεύγουν πλέον τις παραδοσιακές ταξιδιωτικές περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια και μετακινούνται προς τις ταξιδιωτικές προσφορές καθόλη τη διάρκεια του έτους.
Αυτό προκύπτει από έρευνα της πλατφόρμας ψηφιακών στατιστικών δεδομένων Quantum Metric σε δείγμα 2.000 Αμερικανών και Βρετανών καταναλωτών αλλά και 1.000 ηγετών στο ψηφιακό σκέλος και το σκέλος δεδομένων από τη βάση πελατών της Quantum.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι μισοί ταξιδιώτες από το Ην. Βασίλειο προτιμούν τις τακτικές προσφορές από επωνυμίες καθόλη τη διάρκεια του έτους σε βάρος των προγραμματισμένων εκπτώσεων όπως η Black Friday και η Travel Tuesday.
Μόλις το 14% περιμένει να κάνει κράτηση Χριστουγέννων την Cyber Monday ή την Travel Tuesday.
Επιπλέον, ελέγχουν νωρίτερα και πιο τακτικά τα ταξιδιωτικά brand πριν προβούν στην τελική αγορά. Το 45% επισκέπτεται μια ιστοσελίδα 2 έως 3 φορές πριν αγοράσει εισιτήρια ή κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο.
Παράλληλα καταγράφεται συνέχιση της τάσης για ευαισθητοποίηση στις τιμές, καθώς οι μέσες τιμές κρατήσεων στον ταξιδιωτικό τομέα μειώθηκαν κατά 30% μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου.
Το 22% των ταξιδιωτών έχουν ήδη κάνει κράτηση για τις μισές τουλάχιστον από τις ταξιδιωτικές τους κρατήσεις για την εορταστική περίοδο έως τον Οκτώβριο, ενδεικτικό της τάσης για προκρατήσεις.
Το 43% των ψηφιακών παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών αναφέρουν ότι η υψηλή σεζόν αρχίζει νωρίτερα και το 33% ότι έχει γίνει λιγότερο οριοθετημένη.