Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.

19-11-24 | ΤΑΣΕΙΣ

To 42% των ταξιδιωτών σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές με μεγαλύτερη συχνότητα το 2025 από ο,τι έκαναν το 2024, ενώ το 81% εξέφρασαν την πρόθεση να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τον τρέχοντας ρυθμό ταξιδιών.

Ο μέσος όρος διακοπών που αναμένεται να πραγματοποιήσουν είναι 2,3 διακοπές εσωτερικού, 1,8 διακοπές μικρών αποστάσεων και 1,4 διακοπές σε μακρινό προορισμό το 2025, δηλαδή συνολικά 5,5 διακοπές ή ταξίδια που αντιστοιχούν σε σχεδόν ένα ταξίδια κάθε δίμηνο!

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα της νέας έρευνας «Ticket to Travel» που διενήργησε η Marriott Bonvoy για τις ταξιδιωτικές τάσεις που θα επικρατήσουν το 2025, σε δείγμα 21.374 ενηλίκων από 10 αγορές της Ευρώπης, της Αφρικής και της Μ. Ανατολής.

Ανερχόμενες τάσεις που αποκαλύφθηκαν είναι οι «Διακοπές Κληρονομιάς» οι οποίες πραγματοποιούνται ειδικά για την εξερεύνηση της οικογενειακής κληρονομιάς, καθώς και οι «Bravecations» στις οποίες οι ταξιδιώτες δοκιμάζουν νέες εμπειρίες που δεν βρίσκουν στην πόλη τους. Οι ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας, ιδιαίτερα οι 18-34, τείνουν να ενισχύουν περισσότερο τις τάσεις αυτές.

Η αειφορία και η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο σχεδιασμό διακοπών, τάσεις οι οποίες καταγράφηκαν στην αντίστοιχη περυσινή έρευνα, προβλέπεται να παγιωθούν περαιτέρω το 2025. Πάνω από το 72% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι λαμβάνουν υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ταξιδιωτικών τους σχεδίων, από 64% πέρυσι. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στον προγραμματισμό διακοπών έχει επίσης σημειώσει σημαντική ανάπτυξη, με το 41% να κάνει χρήση, από 26% το προηγούμενο έτος.

Όσον αφορά τη διαμονή, η καθαριότητα, η τιμή και η τοποθεσία παραμένουν οι απόλυτες προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες. Ωστόσο, η βιωσιμότητα είναι βασικός παράγοντας για το 65% των ερωτηθέντων, το 47% αναζητά καταλύματα φιλικά προς τα κατοικίδια και το 55% τονίζει τη σημασία των καταλυμάτων που απευθύνονται σε μεμονωμένους ταξιδιώτες.

Παρά την αύξηση στον προγραμματισμό διακοπών, οι ερωτηθέντες αναζητούν μια καλύτερη σχέση ποιότητας τιμής το 2025. Σύμφωνα με το 52% των ερωτηθέντων, μια προσφορά είναι το κύριο κίνητρο για να δεσμευτούν σε μια κράτηση. Επιπλέον, το 74% των ερωτηθέντων εξετάζουν διακοπές κατά τις μεταβατικές περιόδους ή ταξίδια λίγο πριν ή μετά την περίοδο αιχμής, για να κάνουν τις διακοπές τους οικονομικά πιο προσιτές.

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο