Το 95% των τακτικών ταξιδιωτών στα επαγγελματικά ταξίδια πιστεύουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη (Α.Ι.) μπορεί να αναβαθμίσει την ταξιδιωτική εμπειρία, προσφέροντας επιπλέον ευκολίες (44%), αποδοτικότητα κόστους (43%) και εξορθολογισμένη διαχείριση δαπανών (41%).
Αυτό προκύπτει από νέα έρευνα της American Express Global Business Travel (Amex GBT) σε δείγμα 2.260 επαγγελματιών από το Ην. Βασίλειο και τις ΗΠΑ, στην οποία διαφαίνονται θετικές προοπτικές στη χρήση ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια.
Οι τακτικοί ταξιδιώτες θεωρούν ότι υπάρχουν μεγάλες προοπτικές από τη χρήση της νέας τεχνολογίας στη διαχείριση λειτουργιών όπως η κράτηση επαγγελματικών ταξιδιών και η τροποποίηση των ταξιδιωτικών προγραμμάτων. Η συμβολή της ΑΙ κρίνεται ιδιαίτερα πολύτιμη στην απλοποίηση των επιλογών πτήσης (37%) και την επιλογή ξενοδοχείου (35%).
Ωστόσο, εντοπίζονται και σημεία όπου οι ταξιδιώτες είναι προσεκτικοί στη χρήση της ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια. Μόλις το 29% εμπιστεύεται τη νέα τεχνολογία για την εξατομίκευση των προτιμήσεων πτήσης όπως η επιλογή θέσης και φαγητού, και μόνο το 23% την ΑΙ εμπιστεύεται για την επιλογή του σωστού ξενοδοχειακού δωματίου.
Παράλληλα, το 46% εκφράζει ανησυχίες για την ασφάλεια δεδομένων, το 44% για την ακρίβεια δεδομένων και το 37% για την αξιοπιστία.