To νέο της πρόσωπο παρουσιάζει από σήμερα η μεγαλύτερη ταξιδιωτική πλατφόρμα στον κόσμο, TripAdvisor, στους ταξιδιώτες, ενσωματώνοντας λειτουργίες που παραπέμπουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά την εξερεύνηση, αποθήκευση και κοινοποίηση ταξιδιωτικών προτάσεων.
Η πλατφόρμα, με περισσότερες από 702 εκατ. ταξιδιωτικές κριτικές και σχεδόν μισό δισ. μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως, πριν μια δεκαετία άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες αναζητούν και προγραμματίζουν τις διακοπές τους, και τώρα προσφέρει νέες δυνατότητες πληροφόρησης των ταξιδιωτών απευθείας από άλλους ταξιδιώτες και ειδικούς τους οποίους μπορούν να ακολουθούν, στο πρότυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η TripAdvisor εκτιμά ότι με την εισαγωγή των νέων αυτών λειτουργιών κοινωνικής δικτύωσης, οι ταξιδιώτες θα καταφέρνουν να προγραμματίζουν καλύτερα τα ταξίδια τους εντοπίζοντας εύκολα τα ιδανικά για αυτούς ξενοδοχεία, εμπειρίες και εστιατόρια.
Οι χρήστες της πλατφόρμας θα έχουν από σήμερα πρόσβαση σε εμπνευσμένα βίντεο, φωτογραφίες, άρθρα κτλ φίλων και συγγενών αλλά και πάνω από 1.000 brand και προσωπικοτήτων της βιομηχανίας.
Στη νέα λειτουργία της πλατφόρμας, Trips, οι ταξιδιώτες θα συνεργάζονται με άλλους, αποθηκεύοντας, οργανώνοντας, κοινοποιώντας και δημιουργώντας λίστες ή αναλυτικούς ταξιδιωτικούς οδηγούς που θα αναδεικνύουν τα αγαπημένα τους ξενοδοχεία, εστιατόρια και εμπειρίες ενός προορισμού.
Οι νέες δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα περιλαμβάνουν τη δημιουργία μιας κοινότητας ακολούθων της αρεσκείας κάθε χρήστη, την πρόσβαση σε ταξιδιωτικές συμβουλές άμεσα από το προσαρμοσμένο από κάθε χρήστη news feed, τη δημιουργία ταξιδίων ορατών σε συγκεκριμένη ομάδα ατόμων και τη δυνατότητα έμπνευσης για ταξίδια από προτάσεις φίλων και συγγενών.