Νέα διεθνής πλατφόρμα ενημέρωσης ταξιδιωτών και επιχειρήσεων για τον COVID

05-06-20 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Μεγάλα ταξιδιωτικά brand που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο, με επικεφαλής τις Booking.com και Trivago, δημιούργησαν τη πλατφόρμα COVID Travel Alliance η οποία θα αποτελέσει πηγή δεδομένων σχετικά με το πώς εξελίσσεται η διασποράς του κορωνοϊού.

Στην πλατφόρμα συμμετέχουν τα brand Barcelo Hotels, Eurowings, FlixMobility, Iberostar Hotels, KLM και Radisson Hotel Group.

Στόχος της πρωτοβουλίας είναι η συλλογή δεδομένων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους καταναλωτές, τα ιδρύματα και τα brand ώστε να κατανοούν τους περιορισμούς για τον κορωνοϊό σε κάθε προορισμό, περιφέρεια ή χώρα.

Η πληροφόρηση αυτή θα περιλαμβάνει λεπτομέρειες σχετικά με τα σύνορα, τη διαμονή και όλα τα είδη ατραξιόν και δραστηριοτήτων που θα παραμένουν ανοικτά για τους ταξιδιώτες, ενώ θα περιλαμβάνεται ενημέρωση και για τα μπάρ και τα εστιατόρια στους προορισμούς.

διαβάστε ακόμα

Κύπρος | Η ροή δεκάδων χιλιάδων εργαζομένων από το εξωτερικό ώθησε την ανάπτυξη
Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Ρόδο
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική και στην Κω
Συνάντηση για τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών στη Λάρισα
Νέες δωρεές από ξενοδοχεία σε δομές υγείας
Γαστρονομικός τουρισμός | Η ΕΕ αναδεικνύει και προστατεύει 114 ελληνικά ΠΟΠ προϊόντα
Ξενοδοχεία/ Απευθείας κρατήσεις: Ραγδαία αύξηση των πωλήσεων από κινητά – Οι νέες προκλήσεις
Διαβούλευση ΜΠΕ για κατασκευή πεντάστερου ξενοδοχείου στην Κω
Κ.Μητσοτάκης | Τουριστικές επενδύσεις 1 δισ. ευρώ στην Ερμιονίδα
Τουρισμός | Πώς επιλέγουν διακοπές οι Αμερικανοί και Καναδοί ταξιδιώτες: Πολιτισμός, ασφάλεια και πολλαπλοί προορισμοί