H ταξιδιωτική πλατφόρμα Skyscanner προσφέρει σε τουριστικές επιτροπές από όλο τον κόσμο δωρεάν τοποθέτηση διαφήμισης, στο πλαίσιο της παγκόσμιας διαφημιστικής πρωτοβουλίας της.
Η πλατφόρμα αναζήτησης πτήσεων ευελπιστεί οτι με την πρωτοβουλία της θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να επιστρέψουν στα ταξίδια και στους προορισμούς που θα διαφημιστούν σε αυτήν.
Μέχρι στιγμής στην πρωτοβουλία, η οποία ονομάζεται Destination Connect, έχουν εγγραφεί 20 τουριστικές επιτροπές από όλο τον κόσμο, στις οποίες περιλαμβάνονται οι Brand USA, Tourism Western Australia, Dubai Tourism και Visit Turkey.
Σε έρευνα που διενήργησε η πλατφόρμα από τις 29 Ιουνίου έως τις 5 Ιουλίου, την εβδομάδα που η Βρετανική κυβέρνηση ανακοίνωσε τη λίστα ασφαλών χωρών για ταξίδια, διαπιστώθηκε οτι το 66% των ερωτηθέντων ήταν αισιόδοξοι για την πιθανότητα ταξιδίων στο εξωτερικό μέσα στο 2020, και το 56% δήλωσαν την αγωνία τους στη σκέψη ενός διεθνούς ταξιδίου.
Το Destination Connect προσφέρει στις τουριστικές επιτροπές, πρόσβαση σε εξατομικευμένη, επώνυμη τοποθέτηση διαφήμισης, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να προσφέρουν πληροφόρηση που καλλιεργεί την εμπιστοσύνη στους ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν το Skyscanner.
Οι προορισμοί θα χρειαστεί να παρέχουν μηνύματα και εικόνες για τη διαφήμιση και η Skyscanner θα συμβάλλει παρέχοντας τεχνική υποστήριξη και στατιστικά στοιχεία. Οι επισκέπτες της πλατφόρμας που θα πατούν στον σύνδεσμο θα μεταφέρονται στη σελίδα επιλογής της τουριστικής επιτροπής.