Τουρισμός: Η Booking.com λανσάρει πρωτοποριακό σήμα αειφορίας για τα καταλύματά της

15-11-21 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Tο πρώτο του είδους του σήμα αειφόρων ταξιδιών στην τουριστική βιομηχανία, ανακοίνωσε η πλατφόρμα ταξιδιωτικών κρατήσεων Booking.com.

Το σήμα αειφόρων ταξιδιών θα είναι αξιόπιστο και παγκόσμιο και θα προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες στους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο που αναζητούν πιο αειφόρες ταξιδιωτικές επιλογές.

Το σήμα θα εφαρμόζεται σε ευρύ φάσμα ειδών καταλυμάτων, από διαμερίσματα, B&Bs και εξοχικές κατοικίες μέχρι ξενοδοχεία, resort, ακόμα και δεντρόσπιτα, και θα προσαρμόζεται στις τοπικές συνθήκες.

Δεδομένου ότι το 64% των ταξιδιών επιθυμούν να μένουν σε αειφόρα καταλύματα το 2022, και με περισσότερες από 28 εκατ. καταχωρήσεις στη Booking.com, η εταιρία διακρίνει εξαιρετικές δυνατότητες στην παρουσίαση των προσπαθειών των συνεργατών της να δημιουργήσουν πιο αειφόρες εμπειρίες και να διευκολύνουν τους ταξιδιώτες να εντοπίζουν πιο αειφόρες μορφές διαμονής.

Με το 63% να δηλώνουν ότι θα επιλέξουν κατάλυμα βάσει των αειφόρων πρακτικών του, η Booking.com ενθαρρύνει και ανταμείβει τους παρόχους διαμονής να αναβαθμίσουν τις μεμονωμένες πρωτοβουλίες αειφορίας.

διαβάστε ακόμα

Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια