H ζήτηση των τουριστικών γραφείων της Βρετανίας για μπροσούρες των τουρ οπερέιτορ έφτασε σε επίπεδα προ πανδημίας τον Ιανουάριο του 2022, με τον διανομέα BP Travel Marketing να καταγράφει αύξηση 130% στις παραγγελίες έναντι του Δεκεμβρίου 2021.
Η μητρική εταιρία Menzies Distribution αναφέρει ότι καταγράφει αυξημένο ενδιαφέρον από τα τουριστικά γραφεία, καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί χαλαρώνουν σε όλο τον κόσμο και οι ταξιδιώτες ανακτούν την εμπιστοσύνη τους προβαίνοντας σε κρατήσεις.
Η Menzies δήλωσε ότι τα επίπεδα ενδιαφέροντος για προϊόντα μπροσούρας της BP Travel Marketing, οι παραγγελίες των οποίων γίνονται από τα τουριστικά γραφεία μέσω της υπηρεσίας B2B, TradeGate, είναι ισχυρή ένδειξη για την υγεία του ταξιδιωτικού κλάδου.