Η HomeToGo ξεκίνησε συνεργασία με την GetYourGuide για προσφορά Εμπειριών μετά την κράτηση

19-10-23 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

H HomeToGo ξεκίνησε συνεργασία με την GetYourGuide, στο πλαίσιο της οποίας θα ενσωματώνει εμπειρίες διακοπών στο προϊόν της ενοικίασης εξοχικών κατοικιών. 

Ο στόχος είναι να προσφέρει στους ταξιδιώτες απρόσκοπτη πρόσβαση σε μοναδικές εμπειρίες κατά τη διαδικασία κράτησης και η απλοποίηση της διαδικασίας προγραμματισμού ταξιδιού, σύμφωνα με την εταιρεία.

Οι εμπειρίες της GetYourGuide έχουν ενσωματωθεί απευθείας στην πλατφόρμα της HomeToGo για επιλογή μετά την κράτηση από τους χρήστες σε όλες τις αγορές, προσφέροντάς τους πρόσβαση σε μια επιλογή από περιηγήσεις, αξιοθέατα και δραστηριότητες της GetYourGuide κοντά στον προορισμό τους, στη σελίδα λεπτομερειών κράτησης της HomeToGo ή στο email μετά την κράτηση.

Η συνεργασία αντικατοπτρίζει μια συνεχή τάση στη βιομηχανία ταξιδίων για μεγαλύτερη έμφαση στις εμπειρίες.

Ο CEO της πλατφόρμας B2B που συνεργάζεται με ξενοδοχεία για τη διανομή εμπειριών, Turneo, Matija Marijan, δήλωσε ότι ενώ τα ξενοδοχεία εξακολουθούν να πουλούν δωμάτια χρησιμοποιούν τις εμπειρίες στη διαδικασία αγοράς πριν ακόμα κάποιος αποφασίσει να έρθει στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο λόγω όλων αυτών των εμπειριών που μπορεί να ζήσει εκεί.

Ο CEO της Tripadvisor, Matt Goldberg, δήλωσε ότι ο κλάδος των εμπειριών αναπτύσσεται σημαντικά, με αύξηση 59% στο Viator κατά το προηγούμενο τρίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς. "Πρόκειται για μια κατηγορία που βιώνει εκρηκτική ανάπτυξη", δήλωσε και πρόσθεσε ότι η Tripadvisor πουλάει τρεις φορές περισσότερες εμπειρίες από ό,τι πριν από την πανδημία, και ίδιο αριθμό ταξιδιωτών που επισκέπτονται την πλατφόρμα για εμπειρίες και για ξενοδοχεία.

Ακόμη και η Airbnb, η οποία αποφάσισε να σταματήσει τις νέες καταχωρήσεις στο κομμάτι των Εμπειριών της τον Απρίλιο, δήλωσε ότι προσδοκά να επεκτείνει το κομμάτι αυτό στο μέλλον.

Το σταθερό ενδιαφέρον για Εμπειρίες στα ταξίδια αποτυπώνεται και στις νέες επενδύσεις εταιριών. Τον Ιούνιο, η Beyonk, μια τεχνολογική εταιρεία που ειδικεύεται στις εμπειρίες, συγκέντρωσε 5,8 εκατομμύρια δολάρια, και το προηγούμενο έτος, η Way, που βοηθά τα ξενοδοχεία να εισέλθουν στην οικονομία των εμπειριών, συγκέντρωσε 20 εκατομμύρια δολάρια σε ένα γύρο χρηματοδότησης τύπου Series A.

διαβάστε ακόμα

"Το Ξενοδοχείο των δύο Κόσμων" στην Αρχαία Μεσσήνη
Lemnos Philema: Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου στη Λήμνο
Πολιτιστικό Φεστιβάλ Ροδοφέγγαρο στη Ροδαυγή Άρτας
Σε επίπεδα 2019 φέτος ο Γερμανικός τουρισμός – 3ος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα
Αυστριακός τουρισμός: Η αύξηση στις τιμές διακοπών ξεπερνά τον πληθωρισμό
Βιώσιμος τουρισμός κρουαζιέρας στη Σαντορίνη - Συνάντηση της CLIA με τοπικούς παράγοντες
Κέρκυρα: Απομακρύνθηκαν τραπεζοκαθίσματα και ξαπλώστρες που είχαν τοποθετηθεί χωρίς παραχώρηση απλής χρήσης
Διαφημιστική καμπάνια ΕΟΤ | Γέμισαν Ελλάδα οι δρόμοι και το μετρό του Παρισιού
IAG - British Airways | Έρχονται αυξήσεις στα αεροπορικά εισιτήρια στην Ευρώπη
Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Πρέσβη της Ιαπωνίας - επίσκεψη στο Τόκυο