H Booking.com βοηθά τα συνεργαζόμενα καταλύματα να λάβουν αναγνωρισμένη πιστοποίηση βιωσιμότητας

01-11-24 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Η βιωσιμότητα διαδραματίζει πλέον βασικό ρόλο στις επιχειρηματικές δραστηριότητες σε όλη την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία και η τεκμηρίωση αυτών των προσπαθειών μέσω πιστοποιήσεων τρίτων είναι ολοένα και πιο κρίσιμη.

Ταυτόχρονα, έρευνα της Booking.com έδειξε ότι οι ταξιδιώτες παγκοσμίως αναζητούν νέα επίπεδα σαφήνειας και συνέπειας στη βιωσιμότητα των καταλυμάτων με σχεδόν τους μισούς (45%) από όσους ρωτήθηκαν σε έρευνα της Booking.com  να δηλώνουν ότι είναι ιδιαίτερα ελκυστικό στοιχείο για την επιλογή τους ένα κατάλυμα που έχει πιστοποίηση βιωσιμότητας.

Κατόπιν αυτών των ευρημάτων, η Booking.com εγκαινιάζει την επόμενη φάση του Προγράμματος Αειφορίας για Συνεργάτες Διαμονής. Έτσι, από σήμερα, μέσω του ατομικού τους extranet της πλατφόρμας, οι συνεργάτες της οικοδεσπότες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε προσαρμοσμένες πληροφορίες που τους καθοδηγούν προς πιστοποιήσεις τρίτων που ταιριάζουν καλύτερα στο προφίλ, τις ανάγκες και τις λειτουργίες της ιδιοκτησίας τους.

Οι ιστότοποι κρατήσεων ταξιδιών θα πρέπει να χρησιμοποιούν τις ίδιες βιώσιμες πιστοποιήσεις ή ετικέτες. Ωστόσο, οι πιστοποιήσεις δεν είναι ακόμη ευρέως διαδεδομένες στην παγκόσμια προσφορά καταλυμάτων. Το 63% των συνεργατών της Booking.com, που συμμετείχαν στην έρευνα, είπαν ότι θα ήθελαν να μάθουν ποιες πιστοποιήσεις τρίτων είναι διαθέσιμες στην περιοχή τους, ενώ το 75% θα ήθελε να μάθει ποιες πρακτικές να εφαρμόσει. Το νέο πρόγραμμα έχει ως στόχο να αντιμετωπίσει αυτά τα ερωτήματα.

Κατά τη φάση της πρώιμης δοκιμής, θα υπάρχει ένα υποσύνολο πιστοποιήσεων τρίτων, με τον πάροχο λογισμικού βιωσιμότητας BeCause να διευκολύνει τόσο τους συνεργάτες καταλυμάτων όσο και τους παρόχους πιστοποίησης να μοιράζονται τα δεδομένα τους σε κλίμακα. Παράλληλα, οι εταίροι θα λάβουν επίσης στοχευμένες συμβουλές και πόρους σχετικά με τις ενέργειες που θα μπορούσαν να αρχίσουν να αναλαμβάνουν σε κατηγορίες όπως νερό, απόβλητα τροφίμων, ενέργεια, πλαστικό και τοπική κοινότητα. Η καθοδήγηση δημιουργείται με βάση τις απαντήσεις τους σε μια λεπτομερή έρευνα που συγκεντρώνει τα χαρακτηριστικά του καταλύματος, την τοποθεσία και τις υπάρχουσες προσπάθειες βιωσιμότητας και διαπιστευτήρια.

Με σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) των συνεργατών να μοιράζονται τις ανησυχίες τους ότι το κόστος της πιστοποίησης τρίτων είναι πολύ υψηλό, η Booking.com θα παρέχει επίσης πληροφορίες για οργανισμούς που παρέχουν χρηματοδότηση, εκπτώσεις στις πιστοποιήσεις και μειωμένες χρεώσεις για συνεχή συνδρομή. Επιπλέον, οι εταίροι θα διατηρήσουν την πρόσβαση σε εκπαιδευτικούς πόρους, από μια μεγάλη ποικιλία υλικών στο Partner Hub της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου ενός εγχειριδίου για πιο βιώσιμη φιλοξενία, έως διαδικτυακά μαθήματα που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τον UN Tourism.

Τα καταλύματα, που έχουν λάβει αναγνωρισμένη πιστοποίηση, θα συνεχίσουν να έχουν αυτές τις πληροφορίες με σαφήνεια στην Booking.com, κάτι που, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αναλόγου φιλτραρίσματος των αναζητήσεων, βοηθά τους ταξιδιώτες να εντοπίζουν εύκολα τις αντίστοιχες ιδιότητες. Μέχρι σήμερα, περισσότερα από 18.000 καταλύματα διαθέτουν αναγνωρισμένη πιστοποίηση που εμφανίζεται στην πλατφόρμα.

διαβάστε ακόμα

Thessaly Evros Pass: Αυξάνονται τα ποσά των άυλων ψηφιακών χρεωστικών καρτών για τη Φάση 3
Υπερκαλύφθηκε ο αριθμός στο πρόγραμμα "Επανειδίκευση και αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τομέα του Τουρισμού"
Ο τουρισμός στην Αθήνα | Για πέμπτο, συνεχόμενο, μήνα μειώθηκε η πληρότητα στα ξενοδοχεία
H Booking.com βοηθά τα συνεργαζόμενα καταλύματα να λάβουν αναγνωρισμένη πιστοποίηση βιωσιμότητας
Τρία ελληνικά νησιά στα 100 πιο όμορφα και αυθεντικά νησιά στον κόσμο στην ισπανική έκδοση του Business Insider
Business Insider | H Ίος ανάμεσα στα 100 πιο όμορφα και αυθεντικά νησιά του κόσμου
Σύντομα θα αντιμετωπίσουμε μια κρίση χωρητικότητας στις αερομεταφορές
Τουρισμός | ForwardKeys: Πώς οι προορισμοί θα αντιμετωπίσουν την εποχικότητα
Ισπανικός τουρισμός 2024 | Νέο ρεκόρ αφίξεων και εισπράξεων τον Σεπτέμβριο και το 9μηνο
Τουρκικός τουρισμός 2024 | 49,2 εκατ. επισκέπτες, 47 δισ.δολ. τα έσοδα στο 9μηνο