H μαστίχα Χίου στο νέο διαφημιστικό σποτ της Chanel

06-03-17 | ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2017

Κεντρική θέση το νέο διαφημιστικό σποτ της κορυφαίας εταιρίας καλλυντικών Chanel έχει η χώρα μας, μέσω της μαστίχας Χίου, η οποία αποτελεί ένα από τα βασικά συστατικά του νέου προϊοντος περιποίησης προσώπου της εταιρίας.

«Ο ήλιος είναι παντού εδώ. Μερικοί το αποκαλούν μυστήριο… Είναι, όμως, απλά η ζωή… Ισως γι’ αυτό οι άνθρωποι εδώ ζουν περισσότερο. Η Ελλάδα είναι όλα αυτά. Και τώρα ένα μέρος της σας αποκαλύπτεται…» αναφέρει το βίντεο.

Μάλιστα, στην έρευνα της έφτασε στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που ζουν στις «μπλε ζώνες» ζουν περισσότερο, και αυτές οι περιοχές είναι η Κόστα Ρίκα, η Σαρδηνία και η Ελλάδα. Ετσι, από την μελέτη προέκυψε το προϊόν περιποίησης προσώπου Blue Serum, για την παραγωγή του οποίου συνδυάστηκαν πράσινος καφές από την Κόστα Ρίκα, ελιές από την Σαρδηνία και μαστίχα Χίου από την Ελλάδα.

Δείτε το σποτ...

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο